شرکت ۲۲۰ دانشجوی بسیجی در پنجمین دوره طرح ولایت استانی

به گزارش دیارمیرزا مجتبی صولتی در گفت‌وگو با خبرنگار «دیار باران»، با اشاره به آغاز پنجمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان، اظهار کرد: این دوره با حضور دانشجویانی از سراسر استان در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه دوره مذکور از ۲۱ مرداد جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: دوره […]

به گزارش دیارمیرزا مجتبی صولتی در گفت‌وگو با خبرنگار «دیار باران»، با اشاره به آغاز پنجمین دوره طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی گیلان، اظهار کرد: این دوره با حضور دانشجویانی از سراسر استان در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.طرح ولایت

وی با اشاره به اینکه دوره مذکور از ۲۱ مرداد جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: دوره پنجم طرح ولایت استانی تا ۲ شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی گیلان، تعداد دانشجویان شرکت کننده در دوره مذکور را ۲۲۰ نفر عنوان کرد و افزود: حدود دو سوم دانش‌پژوهان شرکت کننده در دوره پنجم طرح ولایت از خواهران دانشجو هستند.

صولتی با اشاره به اینکه شب گذشته مراسم افتتاحیه دوره مذکور در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، گفت: به غیر از کلاس‌های آموزشی طرح ولایت، برنامه‌های جانبی بسیاری برای دانشجویان بسیجی انجام می‌شود.

وی به برگزاری نشست بصیرتی با موضوع «حریم ممنوعه یا ورود آزاد» اشاره کرد و بیان کرد: این نشست عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام انواری، عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی گیلان، درباره دیگر برنامه‌های انجامی در دوره مذکور ، گفت: ویژه‌نامه «گام اول» در سه شماره و دو روزنامه با فعالیت دانشجویان بسیجی طراحی و تدوین شده و طی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

Share