تامینی:افراد حاشیه‌دار مناسب دولت تدبیر و امید نیستند/روحانی دقت کند

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت با بیان اینکه روحانی فرد باهوشی است، گفت: افراد حاشیه‌دار و جنجالی نمی‌توانند در خلق حماسه اقتصادی مناسب دولت تدبیر و امید باشند. حسین تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیوستگی خاصی با یکدیگر دارند و بر همین اساس است […]

tamini

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رشت با بیان اینکه روحانی فرد باهوشی است، گفت: افراد حاشیه‌دار و جنجالی نمی‌توانند در خلق حماسه اقتصادی مناسب دولت تدبیر و امید باشند.

حسین تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیوستگی خاصی با یکدیگر دارند و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری، حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی ذکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی وظیفه مردم و حماسه اقتصادی وظیفه مسئولان است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از مردم به دلیل خلق حماسه سیاسی تقدیر کردند و به دولت آتی ماموریت دادند که برای خلق حماسه اقتصادی اقدام کند.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه با بیان اینکه مقابله با حواشی سیاسی راه اساسی برای خلق حماسه اقتصادی است، تاکید کرد: آقای روحانی برای خلق حماسه اقتصادی نباید از افراد حاشیه‌دار استفاده کند چرا که افراد هیچ دغدغه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند.

تامینی با بیان اینکه روحانی فرد باهوشی است و انتظار می‌رود در چینش کابینه دقت لازم را داشته باشد، گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های کشور نیز باید در دستور کار دولت آقای روحانی باشد؛ برخی‌ها در گذشته ثابت کردند که به دنبال حل مشکلات اقتصادی نیستند و تنها می‌خواهند بحث‌های سیاسی را به طور جنجالی دنبال کنند که این افراد مناسب دولت تدبیر و اعتدال نیستند.

وی در پایان گفت: حمایت از تولید ملی، استفاده از ظرفیت‌ توریسم، تلاش برای گسترش فعالیت کشاورزی و افزایش قدرت پول ملی از جمله اقداماتی است که انتظار می‌رود در دولت تدبیر و امید دنبال شود.

Share