بازشماری آرای شورای شهر رشت آغاز شد

به گزارش دیار میرزا به نقل از فارس، محمد اکبرزاده اظهار کرد: ابلاغیه هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مجلس شورای اسلامی به هیئت اجرایی انتخابات گیلان مبنی بر بازشماری صندوق‌های آرای شورای شهر رشت واصل شده است. وی از بازشماری صندوق‌های آرای شورای شهر رشت از امروز خبر داد و افزود: آرای مؤخذه قبلی […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از فارس، محمد اکبرزاده اظهار کرد: ابلاغیه هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مجلس شورای اسلامی به هیئت اجرایی انتخابات گیلان مبنی بر بازشماری صندوق‌های آرای شورای شهر رشت واصل شده است.

وی از بازشماری صندوق‌های آرای شورای شهر رشت از امروز خبر داد و افزود: آرای مؤخذه قبلی از نفر یکم تا سی‌ام دوباره بازشماری می‌شود و تا چهارم مرداد جاری فرصت داریم شمارش آرا را به اتمام برسانیم.

اکبرزاده با اشاره به دلیل شمارش آرای شورای شهر رشت، تصریح کرد: شکایت‌هایی از طرف نامزدهای مختلف مبنی براینکه آرای مؤخذه نشان می‌دهد آرای بیشتری به‌دست می‌آوردیم، واصل شده است.

معاون استاندار گیلان به انتقال شکایت کاندیداها به هیئت مرکزی شهرستان، استان و هیئت نظارت مرکزی کشور اشاره کرد و گفت: تصمیم براین شد فرصت دوباره به همه داده شود و بازشماری تمام آرای ۳۰ نفر نخست که در آرای مؤخذه آمده بود، انجام می‌شود.

وی نتایج بازشماری آرای شورای شهر رشت را قطعی دانست و بیان کرد: نتیجه بازشماری آرا قطعی و لازم‌الاجرا است.

*مسکن و اشتغال موضوع مهم جامعه

اکبرزاده در ادامه به سفر احمدی‌نژاد به گیلان اشاره کرد و یادآور شد: ۱۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در گیلان افتتاح شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید براینکه مسکن و اشتغال دو موضوع مهم در جامعه است، اظهار کرد: گام ساخت مسکن در استان ثابت می‌کند این روند ادامه دارد و ۸۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر گیلان هزینه شده است.

وی سرمایه‌گذاری طرح‌های افتتاحی صنعتی گیلان با حضور رئیس جمهور را بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان خواند و بیان کرد: مبلغ مذکور وارد عرصه اشتغال استان شده و یک‌هزار و ۳۰۰ اشتغال برای طرح‌های افتتاحی تعریف شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه بیش از هفت هزار اشتغال غیر مستقیم برای طرح‌های صنعتی مذکور تعریف شده است، تصریح کرد: افتتاح طرح‌های صنعتی در گیلان نویدبخش روزهای خوبی برای ایجاد اشتغال در استان است.

 

Share