امام جمعه بندرانزلی: شهدا اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند

به گزارش دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی در آیین رونمایی از یادمان شهدا در بوستان قدس ( بلوار) بندرانزلی گفت : شهدا با نثار جانشان اقتدار کشور را برای ما به ارمغان آوردند.  حجت الاسلام ˈ سید داوود موسوی ˈ شامگاه پنجشنبه اظهار کرد : یادمان ها ، کنگره ها و سالگرد شهدای عزیز گزارش کار ما به این راست […]

به گزارش دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی در آیین رونمایی از یادمان شهدا در بوستان قدس ( بلوار) بندرانزلی گفت : شهدا با نثار جانشان اقتدار کشور را برای ما به ارمغان آوردند.IMG 4830 600x400 مراسم افتتاح یادمان شهدای بندرانزلی

 حجت الاسلام ˈ سید داوود موسوی ˈ شامگاه پنجشنبه اظهار کرد : یادمان ها ، کنگره ها و سالگرد شهدای عزیز گزارش کار ما به این راست قامتان همیشه جاویدان ایران اسلامی است .

وی با اشاره به رونمایی از یادمان شهدای بندرانزلی در سالگرد تخریب قبرستان بقیع توسط وهابیون افزود: با حضور در این مراسم هم یاد ائمه مظلوم تشیع را گرامی می داریم و هم آن که در مهمانی شهدا و افتتاح یادمان شهدای عزیز شرکت کرده ایم .

وی یاداور شد: وهابیون متعصب به بهانه اینکه این قبرستان جایگاه شرک و بی دینی است، قبر ائمه (ع) را تخریب کردند.

وی خاطرنشان کرد : بقیع مرکز دلدادگی، عشق و محبت شیعیان به ائمه اطهار (ع) است.

امام جمعه بندرانزلی به روح بلند هشت هزار شهید گیلان و ۴۰۸ شهید بندرانزلی درود فرستاد و همگان را به الگو گرفتن از سیره شهدا دعوت کرد.

در این مراسم بخش نخست یادمان شهدای بندرانزلی بر روی دیواری به طول ۴۸ متر با ارتفاع چهار متر با نماد هشت به نشانه هشت سال دفاع مقدس با ۴۴۰ قاب عکس از سنگ گرانیت رونمایی شد.

شهرستان بندرانزلی ۴۰۸ شهید به آرمانهای انقلاب و ایران اسلامی هدیه داده است.

منبع: ایرنا

Share