نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۵ تیرماه در گیلان برگزار می شود

به گزارش دیارمیرزا علی منتظری ظهر پنجشنبه در مصاحبه با رسانه ها افزود: فروش های فوق العاده و نمایشگاه های ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد. وی اظهارداشت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به کالاهای پرمصرف ویژه این ماه، برنامه های مزبور در استان اجرا […]

به گزارش دیارمیرزا علی منتظری ظهر پنجشنبه در مصاحبه با رسانه ها افزود: فروش های فوق العاده و نمایشگاه های ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به کالاهای پرمصرف ویژه این ماه، برنامه های مزبور در استان اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در این نمایشگاه ها کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان از قبیل گوشت، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، سبزیجات، خرما، زولبیا و بامیا، رشته خشکار، برنج، شکر، حبوبات، روغن خوراکی، لبنیات و غیره با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

وی همچنین افزود: دسترسی آسانتر شهروندان به کالاهای اساسی ویژه این ماه از مهمترین اهداف برنامه های مزبور در استان است.

منتظری اظهارداشت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در سراسر استان که در فروشگاه های فوق العاده مشارکت دارند از  طریق نصب پرده و بنر اقدام به اطلاع رسانی در این زمینه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه طرح ضیافت در رشت از ۱۵ تا ۳۰ تیرماه در سالن وارش متعلق به شهرداری رشت به آدرس بلوار شهید مدرس جنب آتش نشانی دایر و شهروندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از این نمایشگاه بازدید کنند./مهر

Share