استاندار گیلان خبر داد فعال شدن کالای همراه مسافر در منطقه آزاد انزلی

دیارمیرزا کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان صنعت، معدن و تجارت گیلان کمک به تولید کنندگان هدفمند را کمک به حاکمیت دانست.حمایت از فناوری، صنعت و تولید حمایت منطقی و ذاتی نسبت به حاکمیت است. استاندار گیلان با بیان اینکه افزون‌طلبی شاکله و ذات انسان است، تصریح کرد: در گیلان به بخش کار […]

دیارمیرزا کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان صنعت، معدن و تجارت گیلان کمک به تولید کنندگان هدفمند را کمک به حاکمیت دانست.حمایت از فناوری، صنعت و تولید حمایت منطقی و ذاتی نسبت به حاکمیت است.ATDIYGNCAKNB4Y7CA7BF1RACAJYME7OCA8ZAP0CCAI5HPXMCAMLQSJ2CAGRHV07CAAWYKLKCA2K6PQ8CAX20OHKCA1C1DORCAXOIWLZCAWZCU4YCAF1SA5GCAJITZZICAHCSWRTCA1IDLKECACEEAEKCAKBT86D

استاندار گیلان با بیان اینکه افزون‌طلبی شاکله و ذات انسان است، تصریح کرد: در گیلان به بخش کار گروه توسعه صادرات خارجی توجه ویژه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگو باید تبدیل به فضای کسب و کار شود، گفت: ریزگردها سرمایه‌گذاران را به طرف شمال کشور می‌آورند.

هاشم‌نیا تولید ناخالص گیلان در کشور را ۶۳ درصد عنوان کرد و افزود: نرم کشوری ۵۱ درصد است و تولید ناخالص گیلان بالاتر از نرم کشوری است.

وی از آغاز فعالیت بخش کالای همراه مسافر هفته آینده در منطقه آزاد انزلی خبر داد و یادآور شد: تمام قوانین را در منطقه آزاد انزلی اعمال کنیم.تولید باید در منطقه آزاد فعال شود تا کالای همراه مسافر، ایرانی باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه محصولات نفتی نباید صادر شود، اذعان کرد: صنعت باید جایگزین محصولات نفتی شود.

هاشم‌نیا با اشاره به اینکه می‌توانیم تمرکز صنعت در منطقه آزاد را داشته باشیم، تصریح کرد: توسعه کشاورزی و گسترش صنایع تبدیلی از اهداف مهم است.

وی اذعان کرد: گیلان می‌تواند الگوی تمام استان‌های کشور شود و به ازای هر خانوار یک واحد صنعتی در این استان وجود دارد.

این مسئول، نبود نقطه مطلوب در مدیریت راهبردی را از مشکلات ذکر کرد.

Share