آخرین جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ملت/ دیدار وکلای ملت با روحانی

به گزارش دیارمیرزا ضرغام صادقی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور منتخب با وکلای ملت گفت: دیدار نمایندگان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب بستگی به تصمیم هیات رئیسه مجلس دارد. وی افزود: طبق روال، جلسات هفتگی هیات رئیسه مجلس روزهای  دوشنبه برگزار می‌‌شد ولی این هفته به […]

به گزارش دیارمیرزا ضرغام صادقی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور منتخب با وکلای ملت گفت: دیدار نمایندگان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب بستگی به تصمیم هیات رئیسه مجلس دارد.
IMG17014223
وی افزود: طبق روال، جلسات هفتگی هیات رئیسه مجلس روزهای  دوشنبه برگزار می‌‌شد ولی این هفته به دلیل اینکه روز دوشنبه تعطیل است، جلسه هیات رئیسه این هفته روز یکشنبه یا سه‌شنبه  برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه مجلس در این نشست در خصوص زمان و نحوه دیدار نمایندگان با رئیس‌جمهور منتخب ملت تصمیم‌گیری خواهند کرد.

صادقی همچنین به کمیته مشترک دولت و مجلس برای برگزاری مراسم تحلیف اشاره کرد و گفت: تشکیل چنین کمیته‌ای طبیعی است و طی هفته جاری این کمیته نیز تشکیل خواهد شد.

نماینده شیراز در ادامه به زمان برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب اشاره و خاطرنشان کرد: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در یکی از سه روز ۱۵، ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مراسم تنفید حکم رئیس‌جمهور منتخب ملت، دوازدهم مرداد ماه با تنفیذ حکم رئیس‌جمهور منتخب توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود و بعد از آن مراسم تحلیف با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

Share