عاشوری:مناظره صدا وسیما در شان ملت ایران و کاندیداها نبود

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:مناظره تلویزیونی عصر دهم خرداد ماه صداو سیما درشان شان ملت ایران و هشت کاندیدای ریاست جمهوری نبود. وی با انتقاد شدید با انتقاد شدید از مناظره تلویزیونی صورت گرفته از سوی صدا وسیما در عصر دهم خرداد ماه جاری (دیروز)، خاطر […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:مناظره تلویزیونی عصر دهم خرداد ماه صداو سیما درشان شان ملت ایران و هشت کاندیدای ریاست جمهوری نبود.
وی با انتقاد شدید با انتقاد شدید از مناظره تلویزیونی صورت گرفته از سوی صدا وسیما در عصر دهم خرداد ماه جاری (دیروز)، خاطر نشان کرد:سازمان صدا و سیما باید در مناظره های جمعی به کاندیداهای ریاست جمهوری وقت کافی برای پاسخ به سوالات بدهد.

این عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس با تصریح بر این که هشت کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری دانش آموز یا دانشجو نیستند که به سوالات تستی جواب دهند، اذعان کرد: یکی از این کاندیداها پس از برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد می‌خواهد سکان دار قوه مجریه و رئیس جمهوری یک کشور با قدرت مثل ایران شود.

عاشوری قلعه رودخانی، بیان داشت:در زمان برگزاری مناظرات در صداو سیما شئون کاندیداهای ریاست جمهوری و نیز ملت ایران رعایت شود.

وی از مسئولان سازمان صدا وسیما درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به تغییر نحوه اجرای مناظرات کاندیداهای ریاست جموهری اقدام کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، یاد آور شد: برگزاری صحیح مناظرات در صداو سیما سبب بیان برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری برای آینده و نیز شناخت مردم از سوابق و توان مدیریتی این هشت نفر خواهد شد.

عاشوری قلعه رودخانی در نظر گرفتن مهلت سه دقیقه ایت برای بیان پاسخ به سوالات مجری توسط کاندیداها را ناکافی ارزیابی و پیشنهاد کرد ضمن در نظر گرفت وقت زیاد برای پاسخ به سوالات، مناظرات حداقل یک به یک و یا به صورت میزگرد باشد.

Share