طی حکمی از سوی سمعیی:

روسای ستاد دکتر جلیلی در گیلان منصوب شدند +اسامی

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخاب مسئولان تشکیلات حیات طیبه در گیلان اظهار کرد: سیدعلی آقازاده معاون هماهنگی تشکیلات مذکور در استان است.

169421_467

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخاب مسئولان تشکیلات حیات طیبه در گیلان اظهار کرد: سیدعلی آقازاده معاون هماهنگی تشکیلات مذکور در استان است.

وی جلیل عابد مسرورخواه را مسئول دفتر تشکیلات حیات طیبه در گیلان عنوان کرد و افزود: خلیل بیانی‌فر مسئولیت ستاد شهرستان‌های تشکیلات طیبه را به عهده دارد.

این مسئول، مجید ذاتی را مدیر اجرایی ستاد انتخاباتی جلیلی در گیلان معرفی کرد و گفت: اصغر اسدپور، حسین صالح صابری و رقیه جهانی به ترتیب مسئولیت کمیته‌های هیئت‌های مذهبی، تبلیغات و بانوان را به عهده گرفتند.

سمیعی با بیان اینکه مسئولیت ستاد اساتید به عهده علی طاولی است، تصریح کرد: حجت‌الاسلام نادر غلام حضرت حجت مسئولیت ستاد طلاب و روحانیون را عهده‌دار شده است‌.13920311223231542_PhotoL

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان مسئولیت کمیته‌های دانشجویی، جوانان و فضای سایبری را به ترتیب با مهدی نورسته، سجاد سرافراز و محمدرضا محبوب دانست و بیان کرد: مسئولیت کمیته محتوا به عهده سجاد ستوده است ضمن اینکه محمد قیامی مسئولیت کمیته جامعه پزشکان را به عهده دارد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی سعید جلیلی در گیلان، اظهار کرد: سیامک ضرابی، سیدکریم پیشوایی، مسعود محسن‌نژاد و معراج راحلی‌مقدم به ترتیب مسئولیت ستاد شهرستان‌های رشت، انزلی، رضوانشهر و تالش را به عهده دارند.

سمیعی مسئولیت ستاد شهرستانی جلیلی در آستارا را به عهده علیرضا نعمتی خواند و افزود: عبدالله رحمتی‌پور، علیرضا جریره، داوود صادقی و داریوش سرافراز به ترتیب مسئولیت ستاد شهرستان‌های ماسال، فومن، صومعه‌سرا و شفت را به عهده گرفتند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان محمد پاک‌نیت را مسئول ستاد شهرستان آستانه‌اشرفیه عنوان کرد و گفت: امین عطفی، یدالله اکباتان و هوشنگ متقیان به ترتیب مسئولیت ستاد شهرستان‌های لاهیجان، املش و رودسر را عهده‌دار شدند.

به گفته وی مسئولان ستاد شهرستان‌های سیاهکل، لنگرود و رودبار تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شوند.

سمیعی همچنین به آمادگی جذب حمایت‌های مردمی ستاد انتخاباتی جلیلی برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و افزود: حامیان سعید جلیلی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۸۲۷۵۳۰۰ به منظور هماهنگی‌های لازم با مجید ذاتی مدیر اجرایی ستاد تماس بگیرند.

Share