استاندار گیلان در نشست ائمه جمعه:

تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ازبرنامه های دشمنان است

کیهان هاشم نیا : مطمئن باشید اگر اتفاقات فتنه ی سال ۸۸ به وقوع نمی پیوست بخش زیادی از توطئه های اقتصادی و امنیتی علیه کشورمان بوجود نمی آمد چرا که فتنه دشمنان را جسورتر کرد

به گزارش دیار میرزا استاندار گیلان در نشست ائمه جمعه ی استان با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت : ایجاد نا امنی و تلاش برای کاهش مشارکت مردم از برنامه های مهم دشمن در بحث انتخابات است که پس از پایان فتنه ی ۸۸ این دو راهبرد را علیه نظام آغاز کردند .

 مهندس کیهان هاشم نیا افزود : مطمئن باشید اگر اتفاقات فتنه ی سال ۸۸ به وقوع نمی پیوست بخش زیادی از توطئه های اقتصادی و امنیتی علیه کشورمان بوجود نمی آمد چرا که فتنه دشمنان را جسورتر کرد .

وی ادامه داد : حضور گسترده ی مردم در انتخابات می تواند منجربه افزایش امنیت ، اقتدار نظام و حتی منجر به رفاه مردم شود .

استاندار گیلان خاطرنشان کرد : هر رأیی که مردم در انتخابات به صندوق می اندازند در ابتدا رأی به نظام اسلامی است .
وی ادامه داد : باتوجه به مباحث ذکر شده از ائمه ی جمعه ی استان می خواهم عماروار ضرورت حضور پرشور و حماسی مردم را در انتخابات تبیین کنند .

کیهان هاشم نیا همچنین با ارائه ی گزارشی از وضعیت کشاورزی استان از جمله افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای و آبرسانی کشاورزی به مصوبات سفر چهارم اشاره کرد و گفت : در صورت تخصیص ۴۰ میلیارد تومانی که تصویب شده ۵ پروژه بزرگ نیمه تمام از جمله ی ۷بیمارستان در ۳ ماه آینده در استان به بهره برداری خواهد   رسید .

 

نماینده ی ولی فقیه در گیلان در این نشست با اشاره به نقش حساس ائمه جمعه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت : امامان جمعه در تربیون ها به بیان ویژگی های نامزدهای اصلح باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بپردازند .

آیت ا… قربانی افزود : امامان جمعه به بیان ویژگی های نامزد اصلح بپردازند تا مردم براساس تشخیص خود فرد مورد نظر را انتخاب کنند .

در این نشست همچنین هرکدام از ائمه جمعه ی استان به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل مختلف بویژه راهکارههای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پرداختند

Share