استاندار گیلان خبر داد تاسیس پارک فناوری دفاعی در گیلان

به گزارش دیار میرزا کیهان هاشم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تفاهمنامه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با استاندار گیلان اظهار کرد: تاسیس پارک فناوری دفاعی گیلان به تایید دولت رسیده و ابلاغ شده است. وی با بیان اینکه پارک فناوری دفاعی یا شهرک علمی تحقیقاتی دفاعی در […]

به گزارش دیار میرزا کیهان هاشم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تفاهمنامه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با استاندار گیلان اظهار کرد: تاسیس پارک فناوری دفاعی گیلان به تایید دولت رسیده و ابلاغ شده است.خبرگزاری فارس: تاسیس پارک فناوری دفاعی در گیلان

وی با بیان اینکه پارک فناوری دفاعی یا شهرک علمی تحقیقاتی دفاعی در گیلان تاسیس می‌شود، افزود: صنایع دفاعی در تمام دنیا پایه توسعه تکنولوژی هستند ولی در استان گیلان این تکنولوژی را نداشتیم.

هاشم‌نیا دانشگاه‌ها را عهده‌دار تاسیس پارک فناوری دفاعی در گیلان دانست و تصریح کرد: پارک فناوری و دفاعی واسطه بین دانشگاه و صنعت دفاعی است و این امر برای ما اهمیت بسیاری دارد.

استاندار گیلان یادآور شد: پارک فناوری دفاعی دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، کارخانه‌های بخش خصوصی، صنعت و مراکز تحقیق و توسعه را پشتیبانی می‌کند.

Share