به گزارش ديارميرزا:

آتش بازار امامزاده ابراهیم(ع) را با خاک یکسان کرد+عکس

به گزارش دیارمیرزا:شهرک زیارتی امامزاده ابراهیم(ع)در فاصله ۲۰کیلومتری از شهر شفت قرار دارد و هرساله پذیرای هزارن نفر گردشگر و زائر می باشد و این چهارمین بار است که بازار آن در آتش می سوزد

به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری تسنیم از شفت،  آتش  از ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه ۶ خرداد از یک واحد مسکونی آغاز شده بود که سر انجام آتش نشان های شهرهای احمدسرگوراب ، شفت، فومن و رشت تا ساعت ۶ صبح موفق به مهار آن شدند.

در این حادثه علاوه بر خسارت مالی برجای مانده، یک نفر هم مفقود شده که هنوز از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.  مامورین در حال جستجو برای پیدا کردن این پیرمرد هستند.

علی رغم خاموش شدن آتش، انفجار کپسول های گاز مایع در شهرک نیز سبب شد تا  بعضی از مردم که ساعات اولیه در محل حادثه حاضر  بودند وسایل خانه و مغازه خود را جمع آوری نموده و در شبستان حرم امامزاده ابراهیم(ع) انبار کنند.

مشاهدات حاکی از آن است که بازار مرکزی امامزاده ابراهیم(ع) که بخش اصلی بازار این شهرک است در زبانه های آتش به تل خاکستر تبدیل شده است.

 از لحظات اولیه این آتش سوزی  فرماندار و بخشدار احمدسر گوراب  شهردار شهر شفت در محل حضور رسانده و از نزدیک به کنترل اوضاع پرداختند.

هنوز از علت  آتش گرفتن بازار امامزاده ابراهیم خبری منتشر نشده و  چرایی این اتفاق  به طور رسمی اعلام نشده است . گمانه زنی ها، اتصلالات برق را مقصر این حادثه بیان کردند.

 شهرک زیارتی امامزاده ابراهیم(ع)در فاصله ۲۰کیلومتری از  شهر شفت قرار دارد و هرساله پذیرای هزارن نفر گردشگر و زائر می باشد و این چهارمین بار است که بازار آن در آتش می سوزد.

Share