سفر انتخاباتی یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری:

منوچهر متکی دوشنبه به گیلان می آید + لیست برنامه‌ها

دیارمیرزا:مسئول ستاد جوانان منوچهر متکی در گیلان از سفر این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در روز دوشنبه به استان گیلان خبر داد و گفت: متکی در قالب سفری یکروزه در جمع اقشار مختلف مردم استان سخنرانی می‌کند.

به گزارش دیار میرزا میلاد قنبر زاده، مسئول ستاد جوانان منوچهر متکی در گفتگو با «دیار باران»، اظهار کرد: این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در قالب سفرهای خود به سراسر کشور، صبح روز دوشنبه (۱۶ اردیبهشت) وارد گیلان می شود.  resized_1127_780

وی تاکید کرد: سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت در ساعت ۱۰ صبح از جمله برنامه های این شخصیت سیاسی کشور در استان است.

قنبر زاده، تصریح کرد: متکی در ادامه طی حضور در جمع رسانه‌های استان در نشست خبری شرکت می کند و همچنین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در جمع مردم در مسجد کاسه فروشان رشت به سخنرانی می‌پردازد.

مسئول ستاد جوانان منوچهر متکی، اذعان کرد: متکی همچنین در ادامه برای حضور در همایش ۱۵۰۰ نفری عازم صومعه سرا می شود و در مسجد ولی عصر(عج) این شهرستان بعد از نماز مغرب و عشا، سخنرانی می‌کند.

گفتنی است، حضور در گلزار شهدای رشت و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و دیدار با آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های سفر یکروزه متکی به گیلان است.

Share