مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت معرفی شد

دیارمیرزا :مجتبی نژاد مبشر دیروز طی مراسمی، به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت معرفی و از زحمات مهدی کاشفی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر شد. به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، دانشیان، رئیس دانشگاه آزاد رشت دیروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد […]

دیارمیرزا :مجتبی نژاد مبشر دیروز طی مراسمی، به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت معرفی و از زحمات مهدی کاشفی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از رشت، دانشیان، رئیس دانشگاه آزاد رشت دیروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند جوانانی که در بسیج هستند پاکترین و با احساس ترین جوانان هستند، گفت: بسیج باید همه توان مندی های خود را در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی، علمی و اجتماعی به کار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج در دانشگاه جایگاه ویژه ای دارد، گفت: بسیج و دانشجویان بسیجی باید خود را به بدنه دانشگاه و هیئت رئیسه دانشگاه بیشتر نزدیک کند، زیرا هر چقدر این دو بیشتر با هم نزدیک شوند، فرآیند خروجی دانشگاه بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد رشت ضمن تشکر از فعالیت های مسئولان بسیج گفت: در آینده نزدیک نشستی را با مسئولان دانشگاهی و اعضای بسیج دانشجویی جهت برنامه ریزی برای کارهای آتی دانشگاه و بسیج برگزار خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم که معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، مسئول سازمان بسیج دانشجویی، رئیس دانشگاه آزاد، معاون فرهنگی، معاون پژوهشی و اعضای شورای بسیج دانشجویی این دانشگاه حضور داشتند، مجتبی نژاد مبشر به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت معرفی و از زحمات مهدی کاشفی، مسئول سابق تقدیر شد.

Share