شکست استقلال در روز جشن قهرمانی/ داماش کام هواداران آبی را تلخ کرد

به گزارش دیارمیرزا ، تیم استقلال از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه پر از جمعیت آزادی به مصاف تیم داماش گیلان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود داماش گیلان به پایان رسید. حسن اشجاری در دقیقه ۳۱ با یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد. محمدرضا مهدوی […]

به گزارش دیارمیرزا ، تیم استقلال از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه پر از جمعیت آزادی به مصاف تیم داماش گیلان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود داماش گیلان به پایان رسید.

حسن اشجاری در دقیقه ۳۱ با یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد.جشن قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم

محمدرضا مهدوی در دقیقه ۶۷ با یک شوت از پشت محوطه جریمه  و حسین ابراهیمی در دقیقه ۸۰ با یک ضربه فنی از داخل محوطه جریمه برای داماش گلزنی کردند.

اشکان خورشیدی داور مسابقه به ابوالفضل حاجی‌زاده و سعید حلافی از داماش و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

داور گل دقیقه ۵ حنیف عمران‌زاده را به دلیل خطا بر روی حسن رودباریان دروازه‌بان داماش نپذیرفت.

استقلال پیش از این دیدار با ۶۷ امتیاز قهرمانی‌‌اش در لیگ برتر قطعی شده و این یک دیدار تشریفاتی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شد. اگر استقلال در این بازی پیروز می‌شد به امتیاز ۷۰ می‌رسید که یک رکورد برای قهرمان لیگ بترر محسوب‌ می‌شد. داماش گیلان هم با این برد ۴۳ امتیازی شد و  به رده یازدهم صعود کرد.

  ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، علی حمودی، حسن اشجاری،حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، آرش برهانی( از دقیقه ۶۳ مجتبی جباری)، میثم بائو( از دقیقه ۸۶ فرزاد حاتمی)، عباس محمدرضایی( از دقیقه ۵۲ ایمان موسوی)، سیاوش اکبرپور،و فرهاد مجیدی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

جشن قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم

  ترکیب داماش گیلان:

حسن‌رودباریان، علیرضا نظیف‌کار، هادی محمدی، هادی سهرابی، ابوذر رحیمی، حسن ابراهیمی، مصطفی حاجتی، ابوالفضل حاجی‌زاده( از دقیقه ۵۴ محمد آبشک)، علیرضا جهانبخش، محمدرضا مهدوی و امین متوسل‌زاده( از دقیقه ۵۸ بوباکبه)

سرمربی: افشین ناظمی

Share