حجت الاسلام اشجری خبر داد :مستند آیت‌الله رودباری ساخته می‌شود

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله احسان‌بخش در ۱۳ خرداد ماه سال جاری اظهار کرد: مراسم ارتحال آیت‌الله احسان‌بخش در تولم‌شهر برگزار می‌شود. وی ویژه‌ برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) را در ۱۴ خرداد ماه سال جاری در گیلان […]

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله احسان‌بخش در ۱۳ خرداد ماه سال جاری اظهار کرد: مراسم ارتحال آیت‌الله احسان‌بخش در تولم‌شهر برگزار می‌شود.

وی ویژه‌ برنامه‌های ارتحال امام خمینی (ره) را در ۱۴ خرداد ماه سال جاری در گیلان عنوان کرد و افزود: سخنرانان در مراسم ارتحال امام (ره) سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای مردم روشنگری کنند.

اشجری حضور گسترده مردم در حماسه سیاسی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: حماسه کربلا با ۷۲ تن از یاران امام حسین (ع) انجام شد و در طول تاریخ اثرگذاری بسیاری داشته است.

*بصیرت نخبگان شکل‌گیری فتنه جدید را محو می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر روشنگری نخبگان جامعه مبنی بر ضرورت حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، بیان کرد: نخبگان و فرهیختگان با بصیرت‌افزایی می‌توانند شکل‌گیری فتنه جدید را محو و خاموش کنند.

به گفته وی، دو برنامه محوری همزمان با ارتحال امام (ره) در تمام شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود.

اشجری در ادامه به برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد سال ۴۲ در گیلان اشاره کرد و گفت: امسال مراسم مذکور با محوریت شهید حجت‌الاسلام سید یونس رودباری که در سال ۴۲ به شهادت رسید، با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در رودبار برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری همایش استانی ویژه آموزش و پرورش، ختم سه هزار جزء قرآن مجید در مدرسه‌های استان و انتشار جمله نوشته‌هایی از امام (ره) درباره انتخابات مبنی بر حضور حداکثری مردم را از جمله فعالیت‌های ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) در گیلان عنوان کرد.

*مستند آیت‌الله رودباری تهیه می‌شود

وی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) رشت را از دیگر برنامه‌های ستاد مذکور در گیلان برشمرد.

اشجری خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد دو هزار جلد کتاب “زندگی به سبک روح‌الله” در سطح استان توزیع شد.

وی از تهیه فیلم مستند آیت‌الله رودباری مربوط به خاطرات امام خمینی (ره) در گیلان خبر داد./فارس

Share