در گیری بین اعضا شورای شهر پره سر

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از رضوان خبر، شنیده ها حاکی است جلسه انتخاب هیئت رئیسه برای دو سه ماه باقی مانده از عمر شورا ی شهر پره سر منجر به درگیری بین اعضا شده است . گفته می شود جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر پره سر که اوایل این هفته در محل […]

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از رضوان خبر، شنیده ها حاکی است جلسه انتخاب هیئت رئیسه برای دو سه ماه باقی مانده از عمر شورا ی شهر پره سر منجر به درگیری بین اعضا شده است .

در گیری بین اعضا شورای شهر پره سر

گفته می شود جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر پره سر که اوایل این هفته در محل این شورا برگزار شده بود نتیجه ای جز بحث ومجادله ودر نهایت درگیری فیزیکی وپذیرایی با مشت ولگد بین دو سه نفر از اعضا شورای شهر نداشته است .

گویا در این جلسه یکی از اعضا پیشنهاد می کند که با توجه به اتمام دوره برای دو سه ماه پایانی دیگر لازم نیست انتخابات مجدد برگزار شود و بهتر است همین ترکیب را تغیر نداده وتمدید نماییم این حرف را یکی از اعضا دیگر که قصد داشت این مدت دو سه ماهه پایانی را رئیس شود قبول نکرده واعتراض می نماید بحث ومجادله لفظی بین آنها منجر به پرت کردن صندلی شده و اقدام به درگیری فیزیکی با یکدیگر نموده اند که با ایجاد سر وصدا ومداخله اعضا دیگر این درگیری پایان یافته است .

شنیده شده است در این ماجرا یکی از اعضا اقدام به شکایت نموده وپی ماجرا است

Share