امام جمعه موقت رشت: ملت ایران از آزمون انتخابات سربلند بیرون می آید

به گزارش دیارمیرزا ، حجت الاسلام ‘یوسف صدیق عربانی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: دشمن، ایران و مقوله مهم انتخابات را به دقت رصد می کند و هم اکنون با تبلیغات فراوان، به دنبال یافتن راهی برای پیاده کردن نقشه هایش است.   وی خاطرنشان کرد: مردم ایران هوشمند و قدرشناس […]

به گزارش دیارمیرزا ، حجت الاسلام ‘یوسف صدیق عربانی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: دشمن، ایران و مقوله مهم انتخابات را به دقت رصد می کند و هم اکنون با تبلیغات فراوان، به دنبال یافتن راهی برای پیاده کردن نقشه هایش است. امام جمعه موقت رشت: ملت ایران از آزمون انتخابات سربلند بیرون می آید

 

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران هوشمند و قدرشناس شهدا و رهبری انقلاب هستند و همانگونه که تاکنون در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی حضور داشته اند، در این دو انتخابات نیز چون گذشته عمل می کنند.

 

امام جمعه موقت رشت به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد انتخاب افراد اصلح اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که معظم له فرموده اند؛ کسانی که توان اداره کشور را دارند، خود را کاندیدا کنند.

 

وی ادامه داد: مردم نیز باید در گزینش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و رییس جمهوری، افرادی خداترس و دارای ویژگی های اصلح را برگزینند.

 

صدیق عربانی در بخش دیگری از سخنانش؛ به روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری و نیز طرح تحول بنیادی در وزارت آموزش پرورش اشاره و بیان کرد: با اجرای این طرح، تغییرات اساسی در نظام آموزشی کشور ایجاد می شود و آموزش و پرورش دارای نظامی جدید و موثر خواهد بود.

 

امام جمعه موقت رشت افزود: ساخت دانشگاه فرهنگیان در استان گیلان با حدود ۷۰۰ دانشجو، نوید خوبی برای نظام آموزش و پرورش و بسیار امیدوارکننده است.

وی در خاتمه سخنانش؛ به فرارسیدن فصل گرم سال اشاره کرد و گفت: گرمای هوا نباید بهانه‌ای برای ابتذال در خیابان‌ها شود./ایرنا

Share