فرمانده سپاه قدس گیلان: روشنگری ترفند دشمنان در انتخابات را خنثی می‌کند

هامون محمدی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در استان ماموریت‌های بسیج و سپاه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد. وی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تدابیر […]

هامون محمدی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در استان ماموریت‌های بسیج و سپاه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تدابیر مقام معظم رهبری همواره در خنثی کردن تهدیدهای دشمن اثرگذار بوده است.

محمدی نامگذاری امسال را نشان دهنده تدبیر مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: امسال انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و دشمنان برای آن برنامه‌ریزی کردند.sardar1-500x360

فرمانده سپاه قدس گیلان بر روشنگری جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد و افزود: دشمن در بحث اقتصادی تلاش می‌کند آستانه تحمل مردم را کاهش دهد و تاکنون نتوانسته به این امر دست یابد.

وی ولایتمداری و ولایت‌پذیری ملت ایران را سبب خنثی شدن ترفند دشمنان خواند و بیان کرد: امسال مردم ایران با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری کارهای بزرگی را در کشور رقم می‌زنند.

*راهیان نور زنده کننده یاد شهدا است

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به حرکت راهیان نور در ایام عید گفت: کاروان راهیان نور تاثیر بسیاری بر زائران و ناظران بر آن داشته است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی کاروان راهیان نور را بسیار آموزنده عنوان کرد و افزود: مردم باید از نزدیک مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را ببینند و خاطرات آن دوران زنده نگه داشته شود.

وی کاروان راهیان نور را زنده کننده یاد شهدا دانست و تصریح کرد: کاروان راهیان نور یاد شهدا مانند زیارت مرقد امامان (ع) و حماسه امام حسین (ع) را در دل مردم زنده نگه می‌دارد.

Share