راه‌ اندازی شرکت تولیدی و صادراتی چند منظوره کمیته امداد

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از دیار باران، حسین علی‌محمدی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن نوروز ۹۲ و تاکید بر همدلی بیشتر تمام امدادگران در عرصه خدمت‌رسانی به مستضعفان، اظهار کرد: حاصل یکسال تلاش و کوشش کمیته امداد استفاده نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف است. وی […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از دیار باران، حسین علی‌محمدی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن نوروز ۹۲ و تاکید بر همدلی بیشتر تمام امدادگران در عرصه خدمت‌رسانی به مستضعفان، اظهار کرد: حاصل یکسال تلاش و کوشش کمیته امداد استفاده نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه فرصت کارهای نیک را نباید به راحتی از دست داد، افزود: اگر کارهای خیر را به موقع انجام ندهیم در آینده حسرت عدم انجام آن موجب ناراحتی و ندامت انسان می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، خدمت رسانی به مردم برای رضای خداوند را موجب آرامش روحی و رضایتمندی قلبی دانست و خاطرنشان کرد: بر طرف کردن مشکلات نیازمندان جامعه سبب خشنودی خدا می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال جدید باید همه دست به دست دهیم تا دل نیازمندان را شاد کنیم.

علی‌محمدی از برگزاری نشست مدیران سه استان گیلان، مازندران و گلستان در فروردین ماه امسال در گیلان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به موقعیت اقلیمی و جغرافیایی استان گیلان و تاثیرگذاری آن بر خدمت‌رسانی به محرومان باید برای بهتر شدن امور نیازمندان مسائل و راهکارهای جدیدی مطرح شود تا با تعامل و تلاش مضاعف به نفع محرومان گام‌های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی شرکت تولیدی و صادراتی چند منظوره وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، گفت: در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری می‌توان محصولات مددجویان را خریداری کرد تا آن‌ها بتوانند به راحتی وارد عرصه تولید و سرمایه‌گذاری شوند.

Share