حضور در انتخابات مهمترین مولفه بین مردم و حکومت است

رئیس واحد خواهران دانشگاه آزاد رشت مهمترین مولفه بین مردم و حکومت را مشارکت سیاسی و حضور حداکثری و شرکت در انتخابات دانست. به گزارش دیار میرزا اکرم رحمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴، ایران باید کشور اول در منطقه باشد، تصریح کرد: […]

رئیس واحد خواهران دانشگاه آزاد رشت مهمترین مولفه بین مردم و حکومت را مشارکت سیاسی و حضور حداکثری و شرکت در انتخابات دانست.

به گزارش دیار میرزا اکرم رحمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با بیان اینکه بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴، ایران باید کشور اول در منطقه باشد، تصریح کرد: بنابراین حماسه سیاسی و اقتصادی در سال ۱۳۹۲ می تواند به رشد اقتصادی و سیاسی کشور سرعت ببخشد و برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز یک جهش خوب و مثبت ایجاد کند.

وی افزود: حماسه سیاسی و اقتصادی فرصتی برای فراهم کردن بسترهای ترقی و تعالی ایران است.

رئیس واحد خواهران دانشگاه آزاد رشت یکی از محورهای مهم غرب برای مخالفت با جمهوری اسلامی را از دست دادن منافع ملی و طبیعی ایران و دستیابی به دانش هسته ای و آگاهی ملت نسبت به حقوق حقه خود عنوان کرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: مهم ترین مولفه بین مردم و حکومت، مشارکت سیاسی و حضور حداکثری و شرکت درانتخابات است که مفهوم مردم سالاری دینی را محقق می سازد.

وی با اشاره به نقش مهم و موثر دانشجویان و نخبگان گفت: به طور قطع نقش مسئولان، نخبگان و دانشجویان به عنوان نخبگان مدیریتی جامعه اسلامی در حماسه سیاسی و اقتصادی موثر و کار ساز است؛ مدیران با تفکر و تدبر و برنامه ریزی های دقیق و آینده نگر می توانند برای پیشرفت اقتصاد و رفع کمبودها و مشکلات و تورم تلاش کنند و با این فلسفه فکری که به عنوان خادمین مردم و نظام جمهوری اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری هستند، بر اعتلای میهن اسلامی و رضایتمدی مردم بزرگوار و نجیب ایران بکوشند.

رئیس واحد خواهران دانشگاه آزاد رشت با اشاره نقش مهم رسانه ها تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات بویژه رسانه ملی در کنار اطلاع رسانی صحیح و شفاف و به موقع می توانند با برانگیختن شور انقلابی و وطن دوستی مردم و ایجاد افقی درست و شناختی عمیق و دقیق، فضای سیاسی کشور را تبیین و تشریح کنند و با گفتمان سازی و بستر سازی فرهنگی راههای صحیح مشارکت سیاسی را معرفی کنند.

رحمانی وحدت کلمه، پیروی از مقام عظمای ولایت، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حفظ روحیه ضد استکباری و انتخاب اصلح را از مولفه های رسیدن به اهداف حماسه سیاسی عنوان کرد.

Share