جعفرزاده:رشد اقتصادی، حماسه سیاسی را محقق می‌کند

به گزارش دیارمیرزا : مهندس غلامعلی جعفرزاده،درخصوص نامگذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: مسئولان سعی کنند از تبلیغات به دور باشند زیرا شعار امسال صرفا با اعلام تبریک در بنر و پلاکارد تحقق نمی‌یابد بلکه باید کارهای عملیاتی و اجرایی انجام دهند و استراتژی‌ها را تدوین و سیاست‌های راهبردی را […]

به گزارش دیارمیرزا : مهندس غلامعلی جعفرزاده،درخصوص نامگذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: مسئولان سعی کنند از تبلیغات به دور باشند زیرا شعار امسال صرفا با اعلام تبریک در بنر و پلاکارد تحقق نمی‌یابد بلکه باید کارهای عملیاتی و اجرایی انجام دهند و استراتژی‌ها را تدوین و سیاست‌های راهبردی را مشخص کنند.

وی ادامه داد: تنها با تبلیغات شعار، مانند سال‌های قبل حرکت و پیشرفت خاصی صورت نمی‌گیرد، زیرا بعد از این همه سال نیاز به تبلیغات نداریم و مقام معظم رهبری مشکلات را شناسایی می‌کنند و با حضور کارشناسان متخصص و وسعت دیدی که دارند موضوع را تبیین می‌کنند، همه نیز نوع نگاه ایشان را می‌پذیرند و مطیع تدابیر شایسته ایشان هستند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس درخصوص تاثیر اقتصاد بر سیاست گفت: اقتصاد وجه غالب بر سیاست است، اگر اقتصاد قوی داشته باشیم سیاست‌های ما به کرسی می‌نشیند به عبارتی با رشد اقتصادی، حماسه سیاسی تحقق می‌یابد.

وی تصریح کرد: دغدغه ما در انتخابات این است که دولت در انتخابات کاندیدا دارد و به عبارتی وجه بی‌طرفی‌اش تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

مهندس جعفرزاده با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان در رابطه با همدلی و حضور در انتخابات افزود: مردم تابع ولایتند و بیشترین حضور را خواهند داشت و بدون شک این دوره از پرشکوه‌ترین انتخابات خواهد بود زیرا مردم، مقام معظم رهبری و شهدا را دوست دارند و همواره برای موفقیت نظام تلاش می‌کنند.

نماینده مردم رشت درخصوص مهمترین بحث روزهای اخیر در مجلس خاطرنشان کرد: بحث بودجه که با عدم همکاری دولت مواجه شده است و معتقدم نمایندگان مجلس نباید به این امور ورود کنند و همواره به راه خود ادامه دهند.

Share