آغاز رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور در رشت

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از دیارباران دوازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور دقایقی قبل در سالن ۶ هزار نفری شهدای منطقه سلیمان‌داران رشت آغاز شد. در مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور ۱۳ تیم از ۱۲ استان کشور در چهار رده سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تیم گیلان […]

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از دیارباران دوازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور دقایقی قبل در سالن ۶ هزار نفری شهدای منطقه سلیمان‌داران رشت آغاز شد.سالن 6 هزار نفری شهدای رشت

در مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور ۱۳ تیم از ۱۲ استان کشور در چهار رده سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و تیم گیلان در این رقابت‌ها دارای ۲ تیم است.

در هر رده سنی ورزشکاران در ۷ وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند. این مسابقات در دو بخش مبارزه و دفاع شخصی با حضور فعال تعداد ۲۷۵ ورزشکار از سراسر کشور برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور به همراه افتتاحیه مسابقات هاپکیدو قهرمانی آسیا فردا جمعه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۰ صبح در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، برگزیدگان این مسابقات به رقابت‌های آسیایی و جهانی کره جنوبی که در مرداد ماه امسال برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

Share