ندیمی:مطالبات چایکاران باید پرداخت شود/آقایان به وعده های خودشان عمل نکرده اند

به گزارش دیارمیرزا وزیر جهاد کشاورزی گفته بود که مطالبات چایکاران اوایل بهمن ماه پرداخت می شود و هم اکنون اسفندماه هستیم ، رئیس سازمان چای نیز قول دو هفته ای داده بود ، ولی الان چندین هفته گذشته است ، در رابطه با ورود بخش خصوصی نیز سرانجام متوجه نشدیم که چه دادند و […]

به گزارش دیارمیرزا وزیر جهاد کشاورزی گفته بود که مطالبات چایکاران اوایل بهمن ماه پرداخت می شود و هم اکنون اسفندماه هستیم ، رئیس سازمان چای نیز قول دو هفته ای داده بود ، ولی الان چندین هفته گذشته است ، در رابطه با ورود بخش خصوصی نیز سرانجام متوجه نشدیم که چه دادند و چه گرفتند.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل در رابطه با پرداخت مطالبات چایکاران گفت : بار دیگر در جلسه ای که با رئیس جمهور و معاون اول وی ، در رابطه با وزیر ارتباطات داشتیم ، چای را به عنوان اصلی ترین موضوع مطرح کردیم.

وی با اشار به اینکه عمده مسئله چای چند مورد بیشتر نیست ابراز کرد : وزیر جهاد کشاورزی گفته بود که مطالبات چایکاران اوایل بهمن ماه پرداخت می شود و هم اکنون اسفندماه هستیم ، رئیس سازمان چای نیز قول دو هفته ای داده بود ، ولی الان چندین هفته گذشته است ، در رابطه با ورود بخش خصوصی نیز سرانجام متوجه نشدیم که چه دادند و چه گرفتند و قیمت گذاری سال بعد نیز مطرح شده است.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به این موضوع که در هفته گذشته نیز ۲ سئوال در کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی در رابطه با چای مطرح کرده است گفت : ما میگوییم که وقتی به مردم قول داده می شود باید عمل شود و اگر به آنها بدهکار هستید باید بپردازید.

ندیمی در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه چقدر از مطالبات چایکاران باقی مانده است به مطالبات پنج میلیاردی چایکاران لاهیجان و سیاهکل اشاره کرد و گفت : اگر آقایان راست گفته باشند پانزده میلیارد تومان از مطالبات چایکاران باقی مانده است ، که البته این مبلغ زیادی هم نیست.

وی خاطرنشان کرد : تمام تلاشمان این است که تا پایان سال جاری مطالبات چایکاران پرداخت شود ، البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد ، در سال گذشته که وضع دولت خوب بود هفت میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده بود ، اما امسال که دولت بودجه خود را با بیست هزار میلیارد تومان کسری آورده است ، باید ببینیم که چه می شود.

ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در پایان تصریح کرد : در سفری که معاون رئیس جمهور به گیلان کرده است ، موضوع چای را پی گیری میکنم.

Share