خسته بند:قایقرانی جزو فرهنگ گیلکی‌هاست

به گزارش دیارمیرزا رئیس هیئت قایقرانی گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها در طول تاریخ سابقه زیادی در قایقرانی دارند، گفت: رشته قایقرانی جزو فرهنگ گیلکی‌هاست. حسن خسته‌ بند در مجمع انتخابات رئیس هیئت قایقرانی استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های هیئت جدید، اظهار کرد: ایجاد همدلی و همکاری […]

به گزارش دیارمیرزا رئیس هیئت قایقرانی گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها در طول تاریخ سابقه زیادی در قایقرانی دارند، گفت: رشته قایقرانی جزو فرهنگ گیلکی‌هاست.

حسن خسته‌ بند در مجمع انتخابات رئیس هیئت قایقرانی استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های هیئت جدید، اظهار کرد: ایجاد همدلی و همکاری بین نیروهای ورزشکار در سطح استان از برنامه‌های مهم این هیئت است.

وی افزود: جذب نیروهای توانمند در هیئت و استفاده از تجربه آنها برای پیشرفت قایقرانی در گیلان بسیار اهمیت دارد.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان با اشاره به اینکه گیلانی‌ها در طول تاریخ سابقه زیادی در قایقرانی دارند، گفت: این سابقه درخشان در تاریخ قایقرانی وجود دارد و این رشته جزو فرهنگ گیلکی‌هاست.

به گفته وی، گیلان همواره در سطح کشور حرف نخست را می‌زند و دختران و پسران زیادی در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

خسته‌بند ادامه داد: مسابقات مختلفی در سطح انزلی و رشت در این رشته برگزار و استعدادهای جدیدی در قایقرانی استان شناسایی شدند.

*عقب‌نشینی گیلان در قایقرانی در سال‌های گذشته

رئیس هیئت قایقرانی گیلان با تصریح بر اینکه ۹۰ درصد قهرمانان گذشته کشور را گیلانی‌ها تشکیل می‌دادند، اضافه کرد: اگرچه رقبای جدیدی در سال‌های اخیر پیدا شدند اما قایقرانی گیلان کمی به عقب رفته است و امیدواریم با نیروهای جدید و شناسایی استعدادهای این رشته در استان بیش از گذشته در قایقرانی موفق شویم.

وی با قدردانی از هیئت گذشته قایقرانی، خاطرنشان کرد: هر کس در این عرصه وارد می‌شود باید وقت بگذارد و برای جذب اسپانسر خوب تلاش کند.

*سال جدید بودجه‌ خوبی نداریم

خسته‌بند با بیان اینکه برای سال جدید بودجه‌ خوبی نداریم، اضافه کرد: سال ۹۲ سال سختی برای ورزش کشور خواهد بود زیرا در بخش بودجه با مشکل مواجه است به همین دلیل باید برای جذب اسپانسر تلاش کنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده عضو فراکسیون ورزش هستم و سعی می‌کنم با استفاده از امکانات به صورت قانونی از این امر استفاده بهینه ببریم.

وی در آستانه فرا رسیدن فصل گرما گفت: باید با استفاده بهینه از تابستان و برگزاری مسابقه‌های مختلف در سطح استان، در بین شهرستان‌ها ایجاد انگیزه کرد.

Share