اخبار ویژه دیار میرزا :

توزیع رایگان روزنامه انحرافی درنوروز /واکنش بقایی به سخنان نماینده مجلس

به گزارش دیار میرزا اخبار ویژه امروز پایگاه خبری تحلیل دیار میرزا را ضرر ۲۸۰ میلیونی احمدی نژاد تا تکثیر سلولی نامزدهای ریاست جمهوری تشکیل می دهد .

دستگیری ۳ عضو القاعده
تسنیم:امیر سرتیپ علی حاجی‌لو فرمانده لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳ نفر از اعضای گروهک تروریستی القاعده طی ماه‌های اخیر در مرزهای کشورمان خبر داد و گفت:این افراد تحویل سازمانهای مربوط(وزارت اطلاعات) شدند.
توزیع رایگان روزنامه انحرافی درنوروز
صراط:قرار است حلقه انحرافی در تعطیلات نوروزی با انتشار میلیونی روزنامه خود و توزیع رایگان در مراکز شلوغ شهرهای بزرگ، فعالیتهای انتخاباتی خود را کلید بزند.
واکنش بقایی به سخنان نماینده مجلس
فرارو: حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسشی درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس درباره لغو سفرهای استانی به دلیل عدم استقبال مردم گفت‌: حرف وی مورد تأیید نیست.
مبلغان «نوروز» را عزاخانه نکنند
ایسنا:حجت‎الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در جمع مبلغان جوان (بشیران جوان) دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، با تأکید بر اینکه «مبلغان باید فضای نوروز را درک کرده و عید را به عزاخانه تبدیل نکنند»، گفت:اگر کسی به این دلیل از کار ما زده شد، مقصر او نیست، بلکه مبلغ است که نمی‎داند چه زمانی را به این کار اختصاص دهد.
ضرر ۲۸۰ میلیونی احمدی‌نژاد در حراجی!
باشگاه خبرنگاران: در دومین مرحله مزایده هدایای مقامهای خارجی به رئیس جمهور، ارزان‌ترین مورد یک خودنویس بود.خودنویسی که تصویر آن در سایت بهزیستی منتشر شده نماد فیلم «عصر جدید» اثر چارلی چاپلین است که به صورت بسیار محدودی در جهان توسط شرکت مشهور«MONT BLANC» تولید شده است. در کل جهان از این خودنویس ۸۸ عدد تولید شده که یکی از آنها به دست رئیس جمهور ایران رسیده است. قیمت پایه این خودنویس چیزی حدود ۸۰ هزار دلار یا به عبارتی ۲۸۰ میلیون تومان (با دلار ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی) بوده در حالی‌که این خودنویس به مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رفت!.
الهام: نامزدی‌ام را تأیید نمی‌کنم
رجا:غلامحسین الهام سخنگوی دولت درپاسخ به این پرسش که برخی می گویند شما در انتخابات ریاست‌جمهوری، نامزد خواهید شد، به یک جمله بسنده کرد و گفت:نه، این خبر را تایید نمی‌کنم.
خواهرزن خاتمی سرلیست اصلاح‌طلبان
ندای انقلاب:شنیده‌ها حاکی‌است «نعیمه اشراقی» خواهر زن محمد رضا خاتمی سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران شد.
تکثیر سلولی نامزدهای ریاست‌جمهوری!
خبرآنلاین:ابراهیم اصغرزاده نخستین دبیرکل حزب همبستگی گفت:اکنون با تکثیر سلولی نامزدهای ریاست‌جمهوری مواجهیم.

Share