تامینی:بهتر است به مدارس توجه ویژه‌تری از کانال دیگری انجام شود

دیارمیرزا: حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس نیز در سخنانی به عنوان مخالف دوم دو فوریت طرح مذکور، گفت: قبلا هم این طرح مطرح شده است. حسن تامینی در مخالفت با  دوفوریت طرح استفساریه بودجه ۹۱  افزود: این هفته که به روستاها رفتم، عمده مشکلات روستائیان مسئله گازرسانی بود اما بنده مخالف گازرسانی به مدارس […]

دیارمیرزا: حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس نیز در سخنانی به عنوان مخالف دوم دو فوریت طرح مذکور، گفت: قبلا هم این طرح مطرح شده است.

حسن تامینی در مخالفت با  دوفوریت طرح استفساریه بودجه ۹۱  افزود: این هفته که به روستاها رفتم، عمده مشکلات روستائیان مسئله گازرسانی بود اما بنده مخالف گازرسانی به مدارس نیستم ومعتقدم باید توجه ویژه‌ای به موضوع گازرسانی به مدارس انجام شود.

تامینی

نماینده رشت در مجلس یادآور شد: اکثر روستاها هم اکنون گاز ندارد و حتی در خوزستان تنها ۳ درصد روستاها از نعمت گاز برخوردار است که این آمار واقعا وحشتناک است.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم به یک جایی توجه کنیم اما جای دیگری را خراب نکنیم، توجه داشته باشیم که می‌آیید یک مشکلی بر مشکلات اضافه کنیم.

نماینده رشت در مجلس گفت: بهتر است به مدارس توجه ویژه‌تری از کانال دیگری انجام شود نه اینکه مشکلات دیگری اضافه کنیم خواهش می‌کنم  توجه ویژه‌ای به معلمان و مدارس داشته باشیم اما با دست خودمان کاری نکنیم که روستائیان دلخور شوند.

Share