برگزاری همایش نقد فیلم ضد ایرانی آرگو در رشت

به گزارش دیار میرزا مصطفی براری، مسئول موسسه زمان بازگشت با اشاره به برگزاری همایش نقد و بررسی فیلم ضد ایرانی «آرگو» به همراه پخش این فیلم، اظهار کرد: تحلیل و بررسی ابعاد مختلف فنی و محتوایی این فیلم هالیوودی با حضور کارشناس این حوزه برگزار می‌شود.   وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با […]

به گزارش دیار میرزا مصطفی براری، مسئول موسسه زمان بازگشت با اشاره به برگزاری همایش نقد و بررسی فیلم ضد ایرانی «آرگو» به همراه پخش این فیلم، اظهار کرد: تحلیل و بررسی ابعاد مختلف فنی و محتوایی این فیلم هالیوودی با حضور کارشناس این حوزه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با هدف روشنگری و نمایان‌شدن سیاست‌زدگی سینمای غرب است، تصریح کرد: دلایل سیاسی بودن جایزه فیلم اسکار و فیلم ضد ایرانی آرگو در این همایش بررسی می‌شود.

 

مسئول موسسه زمان بازگشت، ادامه داد: همایش مذکور با حضور جوانان به ویژه دانشجویان برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان به عرصه فیلم و فیلم‌سازی در این برنامه آزاد است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری همایش‌های نقد و بررسی فیلم‌های هالیوودی باید در اولویت فعالیت تشکل‌های دانشجویی و دیگر نهادهای مربوط مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، گفت: همایش فیلم ضد ایرانی آرگو به همت موسسه زمان بازگشت، بسیج دانشجویی دانشکده فنی حرفه‌ای شهید چمران رشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

 

براری اضافه کرد: همایش مذکور عصر امروز(۲۶ اسفند) از ساعت ۳۰/۱۸ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

Share