بر اساس شنیده ها:

اردشیر روحی با جهاد کشاورزی گیلان خداحافظی می کند

به گزارش دیارمیرزا ، بنا بر اخبار رسیده، اردشیر روحی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در آینده نزدیک تودیع شده و علیرضا شعبان نژاد جای او را خواهد گرفت. شعبان نژاد که فوق لیسانس مدیریت دارد، پیش از این در ستاد وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل بود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  گیلان آنلاین، بنا بر اخبار رسیده، اردشیر روحی رییس سازمان  جهاد کشاورزی استان گیلان در آینده نزدیک تودیع شده و علیرضا شعبان نژاد جای او را خواهد گرفت.

شعبان نژاد که فوق لیسانس مدیریت دارد، پیش از این در ستاد وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل بود.2

شایان ذکر است اردشیر روحی چند سالی است که بعنوان رییس سازمان  جهاد کشاورزی استان گیلان مشغول به خدمت بوده و چند وقتی است که اعتراضات به مدیریت ایشان از سوی نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی شدت گرفته است در همین خصوص  چندی پیش چند تن از نمایندگان شرق گیلان سوالی از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضعف مدیریت رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان مطرح کرده بودند  که وزیر هم به آنان قول تعویض این مدیر را در اسرع وقت داد به همین علت آنان از جواب  وزیر به شرط تعویض رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قانع شدند . اوج اعتراض مردم و مسئولان  به روحی در فصل نشاء در سال جاری بدلیل کمبود کود شیمایی را می توان از جمله آن موارد ذکر کرد.

Share