آغاز ثبت‌نام طرح ولایت ۹۲ در دانشگاه‌های گیلان

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های طرح ولایت سال ۹۲ در دفاتر بسیج دانشجویی سراسر استان خبر داد. به گزارش دیارمیرزا محمد هادی حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در بین دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها، تصریح کرد: ثبت‌نام […]

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های طرح ولایت سال ۹۲ در دفاتر بسیج دانشجویی سراسر استان خبر داد.

به گزارش دیارمیرزا محمد هادی حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در بین دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها، تصریح کرد: ثبت‌نام دوره‎های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی «طرح ولایت» سال ۹۲ ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان آغاز شده است و دانشجویان بسیجی برای انجام ثبت‌نام اولیه می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره تا ۳۱ فروردین‌ سال آینده ادامه دارد، افزود: دوره‌های طرح ولایت در سه سطح استانی، مقدماتی کشوری و تکمیلی کشوری برگزار می‌شود.

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان بیان داشت: سطح استانی طرح ولایت به مدت ۱۴ روز در داخل استان و سطوح مقدماتی و تکمیلی کشوری نیز به مدت ۴۰ روز در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده درباره اهداف برگزاری دوره‌های طرح ولایت در سطوح کشوری و استانی گفت: دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان «طرح ولایت» دوره‌ای است که با هدف دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، صیانت از گوهر نفیس اندیشه ولایت و تبیین ارزش‌ها و عقاید اسلام ناب محمدی (ص) با حضور دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی منتخب سطح استانی طرح ولایت برای سطح کشوری این دوره انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: دوره طرح ولایت به منظور شناخت راه، هدف و تقویت قدرت تحلیل و اعتماد به نفس دانشجویان و مسلح کردن آن ها به ابزارهای منطقی برای دفاع از ارزش‌های دینی و پاسخ به شبهات فکری که دشمنان در دانشگاه‌ها پراکنده می‌کنند، برگزار می‌شود.

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان، اثرگذاری مباحث در این دوره برای دانشجویان شرکت‌کننده را زیاد دانست و بیان داشت: مباحث و معارف این دوره آموزشی بر تمام فعالیت‌های فکری و دانشجویی شرکت‌کنندگان تاثیر مثبت دارد و موجب می‌شود که دانشجویان به خوبی بتوانند به طرف آرمان‌های خود حرکت کنند.

حبیب‌زاده هدف از این نوع آموزش را حضور مؤثرتر دانشجویان با توانمندی بیشتر اندیشه‌ای در صحنه‌های مختلف دانشگاه‌ها ذکر کرد.

Share