مطالبات حدود ۵۰ درصد چایکاران گیلان و مازندران واریز شد

به گزارش دیارمیرزا شهرام قویدل امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت از انجام تعهدات شرکت صدرا در راستای امضای تفاهمنامه همکاری این شرکت سرمایه‌گذاری با سازمان چای کشور برای حمایت از صنعت چای خبر داد. وی با بیان اینکه حدود ۳۲ هزار نفر چایکار از دولت مطالبه دارند، افزود: طبق تفاهمنامه تعهد کرده بودیم که حساب تمام این […]

به گزارش دیارمیرزا شهرام قویدل امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت از انجام تعهدات شرکت صدرا در راستای امضای تفاهمنامه همکاری این شرکت سرمایه‌گذاری با سازمان چای کشور برای حمایت از صنعت چای خبر داد.

خبرگزاری فارس: مطالبات حدود 50 درصد چایکاران گیلان و مازندران واریز شد

وی با بیان اینکه حدود ۳۲ هزار نفر چایکار از دولت مطالبه دارند، افزود: طبق تفاهمنامه تعهد کرده بودیم که حساب تمام این افراد چایکار تا ۲۲ بهمن امسال تسویه می‌شود و به دلیل برخی مشکلات بانکی و شیطنت‌های داخل استان، این اقدام مقداری طول کشید و با تامین منابع، امروز مطالبات ۱۴ هزار نفر چایکار گیلان و مازندران به حساب سازمان چای شمال کشور واریز شده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه مطالبات بقیه چایکاران تا هفته دیگر واریز می‌شود، اذعان کرد: در دقیقه ۹۰ منابع مالی برای پرداخت مطالبات چایکاران تامین شد.

وی با قدردانی از رئیس سازمان چای شمال، استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: پرویز شعبانی نایب رئیس اتحادیه چایکاران شمال کشور عنوان کرده بود که شرکت صدرا از تفاهمنامه با سازمان چای انصراف داده است، که از طریق این رسانه اعلام می‌کنم این خبر کذب است.

قویدل، طرح چنین مطالبی کذب را به صلاح استان ندانست و تصریح کرد: هدف ما بهبود وضعیت چایکاران و صنعت چای شمال است و در این راستا انتظار همکاری بیشتر می‌رود و طرح مطالب کذب شیطنت‌هایی است که نمی‌خواهند این صنعت رونق یابد.

Share