حواشی سخنرانی انتخاباتی حسن روحانی در مشهد

حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که این روزها خبرهای متناقضی ازحضورش درانتخابات رسانه ای می شود دیشب در نشست مجمع پیروان ولایت مشهد که درمسجد صدیقی ها وابسته به آستان قدس برگزار شد حضور پیدا کرد ودرباره اهداف وضروت های انقلاب وهمچنین وضعیت موجود کشورسخنرانی نمود. نکته قابل تامل این مراسم گذاشتن پرچم […]

حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که این روزها خبرهای متناقضی ازحضورش درانتخابات رسانه ای می شود دیشب در نشست مجمع پیروان ولایت مشهد که درمسجد صدیقی ها وابسته به آستان قدس برگزار شد حضور پیدا کرد ودرباره اهداف وضروت های انقلاب وهمچنین وضعیت موجود کشورسخنرانی نمود.

نکته قابل تامل این مراسم گذاشتن پرچم سبز رنگ آستان قدس پشت سر حسن روحانی بود که تعجب بسیاری از شرکت کنندگان را به خود جلب کرده بود.
13911105000065_PhotoA
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان خاطراتی از حضورش درنوفل لوشاتو و بر شمردن ویژگی های رهبری حضرت امام خمینی، به وضعیت موجود کشور، ازجمله بی اخلاقی های اخیر پرداخت واضافه کرد: انتخابات سال آینده یک کار سرنوشت سازاست و باید به همه توصیه کنیم که درانتخابات شرکت کنند مخصوصاً آنهایی که شاید به علت هایی انگیزه حضور ندارند.
ایشان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزودند: اصلاح امور اقتصادی زمان بر است و اصلاح اقتصاد، به روابط بین الملل بر می گردد!
از اتفاقات حاشیه ای وجالب این مراسم سوال یکی از دانشجویان حاضر ازحجت الاسلام حسن روحانی و مسئولین آستان قدس بود که با واکنش تند ایشان مواجه شد. این دانشجو قبل از پایان مراسم ازوسط جمعیت بلند شد و خطاب به حسن روحانی گفت: آقای روحانی باتوجه به تاکید شما بر اخلاق واتحاد وحمایت ازولایت فقیه مواضع شما درسال ۸۸ که عده ای آشوب وفتنه به پاکرده بودند چه بود؟ چرا آن موقعی که رهبری می گفتند أین عمار، به مسجد صدیقی ها نیامدید وحرف نزدید؟ نامه بدون سلام آقای هاشمی رفسنجانی به رهبری یک کار بی اخلاقی بود چرا شما موضع نگرفتید؟
این دانشجو سوال بعدی خود را با اشاره به حضور مسئولین آستان قدس در مراسم پرسید: سوال بعدی من ازمسئولین آستان قدس است که رابطه تبلیغات انتخاباتی آقای روحانی با آستان قدس چیست؟
پس از این سوال حاضران با فرستادن صلوات وگفتن احسنت احسنت منتظر پاسخ حجت الاسلام روحانی شدند اما ایشان با احساسی خواندن سوال دانشجوی جوان کار ایشان را بی اخلاقی خواند و گفت: مواضع من درباره فتنه گران مشخص است و در حوادث فتنه چهار مصاحبه کرده ام.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رابطه آستان قدس و تبلیغات انتخاباتی اش هم افزود:
بنده اعلام رسمی برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری نکرده ام وآستان قدس هم لطف کرده وبنده را برای سخنرانی دعوت کرده است.
پس از پاسخ ندادن روحانی درباره نامه بدون سلام هاشمی به مقام معظم رهبری، جوان دانشجو مجدداً درباره آن پرسید که بعضی از افراد با فرستادن صلوات مانع شنیدن صحبت های دانشجوی انقلابی درجمع شدند.
حسن روحانی که عصبانی به نظر می رسید بلافاصله ختم جلسه را اعلام و مسجد صدیقی ها را ترک نمود.
گفتنی است حضور تیمور علی عسگری در کنار حسن روحانی و پراکنده کردن جوانان حاضر در مسجد صدیقی ها توسط خادمین حرم مطهر از مباحث مطرح شده پس ازبرنامه در بین حاضرین بود.
Share