مهندس جعفرزاده در نطق مجلس:

جعفرزاده: رفع ابهام درردیف های مشخص بودجه نیازی به اعتبارندارد

به گزارش دیار میرزا به نقل از شاهد شمال : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اختصاص ۲ درصد از مرجع بودجه کل کشور در قالب ردیف های مشخص جهت اجرای طرح های عمرانی در سطح کشور، در طرح مذکور آمده است که نکته مبهم آن اینجاست که ردیف های آن مشخص نشده است. […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از شاهد شمال : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اختصاص ۲ درصد از مرجع بودجه کل کشور در قالب ردیف های مشخص جهت اجرای طرح های عمرانی در سطح کشور، در طرح مذکور آمده است که نکته مبهم آن اینجاست که ردیف های آن مشخص نشده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳ بهمن) مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با طرح دوفوریتی قانون اصلاح بند ۴۳ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور افزود: طراحان این مهم را کاملا در متن در متن برگه ای که در بین همکاران توزیع شده است، توضیح داده اند.

سخنرانی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

سخنرانی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم  رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختصاص ۲ درصد از مرجع بودجه کل کشور در قالب ردیف های مشخص جهت اجرای طرح های عمرانی در سطح کشور، در طرح مذکور آمده است که نکته مبهم آن اینجاست که ردیف های آن مشخص نشده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: آلان کار عجیبی انجام نمی شود و بار مالی به دولت اضافه یا کسر نمی شود بلکه همین پولی که قرار بود دولت تخصیص دهد ردیفی برای آن مشخص شد.

وی عنوان کرد: به نسبت و مطابق آن چیزی که در قانون بودجه دیده شده بود هر رقمی را که تخصیص دهند به همان درصد به بخش های امور زیربنایی واگذار می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: کاری که مجلس انجام می دهد مشخص شدن ردیف و برطرف کردن مشکل قانونی است این چیزی که بوده تاکنون مسکوت مانده اما الان با مشخص کردن ردیف، اعتبار به آن تخصیص می یابد.

Share