شاه کلید درب زندان را به روی سارق لاهیجانی گشود

  به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی‌اکبر صمیمی در جلسه انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق منازل مردم این شهرستان را تشریح کرد. وی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند مورد سرقت منازل در لاهیجان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: با توجه به اینکه سارق […]

 

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی‌اکبر صمیمی در جلسه انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق منازل مردم این شهرستان را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند مورد سرقت منازل در لاهیجان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: با توجه به اینکه سارق از طریق شاه کلید وارد منزل خالی از سکنه می‌شد، کار ماموران را بسیار پیچیده کرد و کارآگاهان با استفاده از تجارب ارزنده سرانجام موفق شدند سارق را مورد شناسایی قرار دهند.

وی با بیان اینکه سارق مذکور سابقه‌دار و حرفه‌ای بود، اذعان کرد: این سارق سابقه‌دار حرفه‌ای با نام «م ‌_م» اهل لاهیجان و ساکن لنگرود بود که سرانجام با نیابت قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در داخل منزلش دستگیر شد.

صمیمی با بیان اینکه سارق دستگیر شده به ۱۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، یادآور شد: از این سارق تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی اموال مسروقه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از دستگیری دو نفر مال‌خر خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

Share