دستگیری سارقان مسلح بازار زرگران رشت

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث آریا در رشت، سردار ابراهیم قائد رحمتی صبح امروز در نشست خبری جزئیات دستگیری سارقان مسلح نافرجام بازار زرگران رشت را تشریح کرد. این مسوول اظهار داشت: درپی سرقت مسلحانه نافرجام بازار زرگران شهر رشت بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه حاضر شده و با جمع آوری پوکه فشنگها و اثر برداری […]

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث آریا در رشت، سردار ابراهیم قائد رحمتی صبح امروز در نشست خبری جزئیات دستگیری سارقان مسلح نافرجام بازار زرگران رشت را تشریح کرد.
این مسوول اظهار داشت: درپی سرقت مسلحانه نافرجام بازار زرگران شهر رشت بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه حاضر شده و با جمع آوری پوکه فشنگها و اثر برداری از صحنه، دستگیری سارق یا سارقان نافرجام را در دستور کار خود قرار دادند و با پیگیری و رصد نمودن مجرمین حرفه ای ،در کمتر از یک هفته موفق به شناسایی یکی از عوامل واقعه شدند و  طی عملیاتی وی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سردار ابراهیم قائد رحمتی افزود: با دستگیری این شخص، دیگر عوامل که ۴ نفر بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وی از تعامل مردمی و نقش دستگاههای امنیتی با نیروی انتظامی در دستگیری این متهمان قدردانی نمود و اعلام داشت: متهمان با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل اطلاعات و کشف سلاح و همچنین کشف دیگر جرائم ارتکابی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از همکاری دستگاه قضایی نیز قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد که با احکام صادره ازسوی دستگاه قضایی، درس عبرتی برای سایر مجرمان در جامعه باشد.

Share