بازدید استاندار گیلان از مجتمع دخانیات

استاندار گیلان در بازدیدی از مجتمع دخانیات گیلان گفت: راهکارهای لازم جهت رفع موانع مجتمع دخانیات گیلان در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی حق‌شناس-استاندار گیلان- در بازدیدی از مجتمع دخانیات گیلان، ضمن حمایت از این مجموعه، اظهار کرد: این مجتمع با اجرای برنامه‌های تحول آفرین و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و استانی از جمله نزدیکی به بنادر و دریانوردی و منطقه آزاد و با رویکرد کسب موثر از سهم بازارهای جهانی می تواند نقشی به مراتب تاثیرگذارتر از قبل ایفا نماید.

وی در راستای اتخاذ تمهیدات لازم و همکاری به منظور رفع مشکلات و مسائل مطرح شده اعلام آمادگی کرد و افزود: راهکارهای لازم جهت رفع موانع مجتمع دخانیات گیلان در دستورکار قرار گیرد و از طریق وزارت صمت به طور جدی پیگیری ‌شود.

استاندار گیلان گفت: با افزایش ظرفیت‌های کنونی در بخش دخانیات، اشتغال مرتبط با این صنعت رونقی دو چندان می‌یابد.

 

 رشد شرکت و سودآوری بلند مدت، افزایش کیفی و کمی محصولات با استانداردهای بین‌المللی، تجهیز و به روز رسانی ماشین آلات، توسعه بازار و اشتغال پویا و پایدار، مقابله با محصولات قاچاق و بهبود وضعیت توتونکاران و حمایت از کشاورزان با استفاده از تامین منابع داخلی و تکیه بر توان و تعهد نیروی انسانی با تجربه و داخلی از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست بود.

شهیار وهابی -مدیرکل مجتمع دخانیات گیلان- هم با ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت تولید و اشتغال و همچنین به سبقه این شرکت در سطح کشور و استان پرداخت.

Share