مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان گیلان؛

دادسرا باید پشتیبان حقوق عامه و حقوق شاکی باشد | در مسیر جلب اعتماد مردم به دستگاه قضایی تلاش کنیم

الهیان بر حفظ حرمت و کرامت انسان ها در نزد ضابطین و دادسراها در جهت احقاق حق مراجعه کنندگان که تظلم خواهی می کنند، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان از دادسرای مرکز استان بازدید کرد و در نشستی با حضور دادستان، معاونین، بازپرسان و دادیاران حضور یافت.

مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر و تشکر از زحمات قضات دادسرا و با اشاره به اینکه کار در دادسرا از مشکل ترین کارهاست، تصریح کرد: دادستان مدعی العموم است و دادسرا باید پشتیبان حقوق عامه و حقوق شاکی باشد.

وی بر حفظ حرمت و کرامت انسان ها در نزد ضابطین و دادسراها در جهت احقاق حق مراجعه کنندگان که تظلم خواهی می کنند، تاکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه با بیان اهمیت نظارت دادستان ها افزود: دادستان‌ها باید بر اجرای سریع و دقیق احکام جلب متهمین و محکومین نظارت دقیق داشته باشند.

الهیان در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری و هماهنگی مسئولان قضایی و کارکنان دادسرا، شاهد اقتدار و ارتقاء هرچه بیشتر دادسرای استان بوده و در مسیر جلب اعتماد مردم به دستگاه قضایی تلاش کنیم.

سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تبریک به رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد: این انتصاب شایسته منشا خیر و برکات در دادگستری استان باشد.

وی با بیان اینکه مهم ترین و بیشترین پرونده های استان در دادسرای مرکز استان بررسی می شود، گفت: قضات و کارکنان این مجموعه با تلاش شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و رسیدگی دقیق پرونده های قضایی تلاش می کنند.

فلاح میری در ادامه افزود: دادسرای استان در اجرای برنامه عملیاتی قوه قضائیه در ۶ ماه گذشته، حائز رتبه اول شده است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان این نشست ضمن شنیدن مشکلات قضات دادسرای مرکز استان، دستورات لازم صادر کرد.

Share