در بستر طرح کالابرگ الکترونیکی؛

واریز مرحله سوم و چهارم اعتبار خرید سبد غذایی طرح امنیت غذایی کودکان در گیلان

مرحله سوم و چهارم اعتبار خرید سبد غذایی برای سرپرستان خانوار ۱۶۷ نفر کودک گیلانی زیر ۵ سال معرفی شده از سوی وزارت بهداشت واریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  همزمان با حفظ مانده اعتبارمرحله اول و دوم خرید بسته غذایی رایگان در بستر طرح کالابرگ الکترونیکی برای مشمولین طرح امنیت بهبود تغذیه کودکان اعتبار خرید سبد غذایی رایگان مرحله سوم و چهارم طرح امنیت غذایی کودکان نیازمند به بهبود تغذیه (آبان وآذر) برای سرپرستان خانوار ۱۶۷ نفر کودک گیلانی زیر ۵ سال معرفی شده از سوی وزارت بهداشت، واریز شد و اجرای این طرح تاپایان سال ادامه خواهد داشت.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان گیلان؛ برای کودکان مشمول طرح امنیت غذایی در دهک‌های یک تا پنج، در هر مرحله مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و برای کودکان دارای سوءتغذیه در دهک‌های شش و هفت در هر مرحله ۶۶۰ هزارتومان برای تأمین سبد غذایی مشتمل بر اقلام مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی در نظر گرفته شده است.

این سبد غذایی مشتمل بر ۱۶ قلم کالای اساسی هرم غذایی است و اقلام سبد تعیین‌شده در همه فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی در دسترس خانوار قرار داشته و قابل دریافت است.

لازم به ذکراست مرحله اول و دوم اعتبارخرید سبدغذایی طرح امنیت غذایی کودکان نیز در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ برای سرپرستان خانوار تعداد ۱۶۷نفر کودکان گیلانی مشمول طرح امنیت غذایی تغذیه کودکان معرفی شده ازسوی وزارت بهداشت، درمان واموزش پزشکی واریزشده است.

Share