در نشست مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان تالش مطرح شد؛

لزوم نظامندی مطالبات و مشکلات تالش | فرهنگ‌های غلط سیاسی در تالش باید اصلاح شود

نشست هم‌اندیشی مجمع مشورتی نظام مسائل تالش با امام جمعه و جمعی از مسئولان و فعالین سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، رسانه‌ای و…با هدف بررسی راهکارهای حل مشکلات و مطالبات مردمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد امام جمعه شهرستان، عسکر اسلام دوست (نماینده اسبق تالش)، شهاب غفاری (نماینده شوراهای گیلان در شورای عالی کشور)، شهروز پروایی (فعال سیاسی و رئیس ستاد دکتر پزشکیان در تالش) و همچنین عزیز عاقبتی (فعال سیاسی و دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل تالش) از سخنرانان این مراسم بودند.

امام جمعه تالش با بیان اینکه چالش در این شهرستان فراوان است، تصریح کرد: اگر درست مسائل را بشناسیم و دنبال رقابتهای کاذب نباشیم، مشکلات قابل حل است.

با توجه به حضور اقشار و شخصیت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و رسانه‌ای در این همایش، امید است شاهد اجماع و همدلی گروهای مختلف با مسؤولین شهرستانی در راستای پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردمی باشیم.

گفتنی است، برای اولین بار است که چنین همایشی در تالش با حضور سلایق و شخصیت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در راستای پیگیری و حل مسائل شهرستان تالش برگزار می‌شود.

 

Share