مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

۲ مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت پلمب شد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی در شهرستان رشت که فاقد پزشک و مجوز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر زهره تیموری، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه اظهار داشت: ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی که به صورت غیرمجاز در امور پزشکی دخالت کرده و خدمات درمانی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس و لیزرموهای زائد فعالیت می‌کردند توسط کارشناسان نظارتی معاونت درمان دانشگاه شناسایی و پلمب شدند.

دکتر تیموری بیان کرد: با توجه به حساس بودن کار درمان و به مخاطره انداختن سلامت شهروندان این مراکز پلمب و گزارش لازم به منظور پیگیری تخلفات به مراجع قضایی ارسال شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقای سلامت شهروندان و برخورد با متخلفان حوزه درمان هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و بر اساس قانون با عوامل متخلف طبق ضوابط، برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه از شهروندان خواست در صورت مراجعه جهت دریافت هر گونه خدمات پزشکی، از داشتن مجوزهای قانونی و نیز تطبیق تصویر پروانه مطب با خود پزشک حاضر در مجموعه درمانی اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مراجعه به واحد نظارت بر درمان دانشگاه یا تماس با سامانه ۱۹۰ این موضوع را گزارش دهند.

Share