در جهت تقویت حضور فعالان بخش خصوصی؛

توسعه همکاری‌های منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان

برگزاری نشست مشترک مدیران بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با فعالین اقتصادی استان اصفهان صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همگام با راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تقویت حضور فعالان بخش خصوصی استان‌های صنعتی برتر کشور، نشست حضوری مدیران سازمان، رؤسای کمیسیون‌ها و جمع کثیری از فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید.

در این نشست مدیر توسعه بازار و ارتباط با حوزه خزر و اوراسیا سازمان و مدیر سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان با تأکید بر همکاری دوجانبه منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان به‌عنوان بستری ارزشمند برای حمایت از صادرات و همچنین واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی استان اصفهان، اقدام به تشریح مباحث مرتبط با مزیت‌های مجتمع‌های بندری کاسپین و انزلی، قوانین مناطق آزاد، فرایند ثبت شرکت‌ها، مزیت‌های مالیاتی و گمرکی، زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد انزلی و بسته‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی منطقه برای حضار نمودند.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات و مدیر امور کمیسیون‌های تخصصی و تشکل‌های اقتصادی اتاق اصفهان ضمن بر شمردن چالش‌های موجود، گسترش روابط با مناطق آزاد را رویکرد جدید ریاست اتاق اصفهان معرفی و از برنامه‌ریزی برای بازدید فعالان اقتصادی استان مذکور از منطقه آزاد انزلی در آینده نزدیک خبر دادند. شایان‌ذکر است در این دیدار بخش پرسش‌وپاسخ میان فعالان اقتصادی اصفهانی و مدیران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

Share