با حکم رئیس قوه قضائیه؛

ابراهیم یاسمنی رئیس دادگستری شهرستان ماسال شد | علیرضا محمودی به فومن می رود

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ماسال با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان و معاون قضایی دادگستری استان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین رضازاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه احقاق حق و اجرای عدالت از وظایف دستگاه قضایی است تصریح کرد: ماحصل و نتیجه عدالت و احقاق حق، آرامش در جامعه است که باید به آن توجه شود.

وی در ادامه اظهار داشت: روسای واحد های قضایی باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده های معوق با قید فوریت اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت های دستگاه قضایی برشمرد و افزود:  مهم ترین وظیفه پیشگیری احیای حقوق عامه است و اقدامات پیشگیرانه باید منجر به کاهش ورودی پرونده در محاکم قضایی شود.

در پایان این مراسم ابراهیم یاسمنی با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان ماسال منصوب و از تلاش‌های علیرضا محمودی رئیس دادگستری سابق این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است ابراهیم یاسمنی پیش از این ریاست شعبه ۱۴ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان رشت را بر عهده داشته است و علیرضا محمودی نیز به سمت رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب می شود.

 

Share