آگهی مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک مرحله‌ای

شماره مرجع ۱۲/۱۴۰۳

اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد، مناقصه شرح زیر را از طریق سامانه”تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)”برگزار نماید. با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصات (از مرحله دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا بازگشایی پیشنهادها) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. لذا ضروری است مناقصه­گران در صورت عدم عضویت در سامانه ستاد، مراحل ثبت نام در سایت و دریافت «گواهی امضای الکترونیکی» جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند. تاریخ انتشار فراخوان مناقصه در سامانه الکترونیکی ستاد ۲۵/۰۷/۱۴۰۳ می­باشد.

شرح مختصر موضوع مناقصه ها:

۱-مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) طرح ساماندهی و مکانیزاسیون آرشیو اسناد سازمان ملی زمین و مسکن در استان گیلان   با برآورد ۹۶،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد لغایت مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۳ ( اطلاعات دقیق در سامانه موجود و ملاک می­باشد)
مهلت و محل تحویل پیشنهاد قیمت : تا روز یکشنبه ساعت ۱۳:۰۰ مورخ ۲۰/۰۸/۱۴۰۳ ، تحویل پیشنهاد فقط از طریق سامانه ستاد ملاک عمل است. در ضمن اصل تضمین شرکت در مناقصه (پاکت الف) باید قبل از زمان تحویل پیشنهاد قیمت الکترونیکی، به صورت حضوری به دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی گیلان واقع در رشت-خیابان امام خمینی ره- میدان دکتر حشمت تحویل و رسید دریافت گردد. (در صورت تغییر زمان، آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه ستاد معتبر است)
تضمین شرکت در مناقصه: بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲مورخ ۲۲/۹/۱۳۹۴ به شرح زیر :

الف) اصل فیش واریزی به حساب ۴۰۰۱۰۳۷۱۰۶۳۷۲۷۷۷ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران-تمرکز وجوه سپرده

ب) یا ضمانتنامه بانکی به نفع سازمان ملی زمین و مسکن (مدت اعتبارضمانتنامه ۳ ماه و برای ۳ ماه نیز قابل تمدید باشد. ضمانت نامه باید فقط بر اساس فرم پیوست آیین نامه صادر گردد)

ج) یا وثیقه ملکی معادل ۸۵درصد ارزش کارشناسی رسمی

 

۱- طرح ساماندهی و مکانیزاسیون آرشیو اسناد سازمان ملی زمین و مسکن در استان گیلان   به مبلغ ۴،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

 

شرایط :

کلیه مناقصه گران مکلفند نسبت به به­روزرسانی و اصلاح ظرفیت در سامانه ساجار اقدام نمایند.

* داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت کار در رشته انفورماتیک  برای مناقصه فوق الزامی است.

 

مدت اعتبار پیشنهادمناقصه: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل ۳ماه از تاریخ بازگشایی قیمتها و ۳ ماه نیز قابل تمدید می باشد.
ساعت، روز و محل قرائت پیشنهادها : براساس آخرین اطلاعات تعیین شده در سامانه ستاد معتبر است.
شماره شناسه ملی دستگاه: ۱۰۱۰۳۸۶۲۶۷۸      –      کد اقتصادی: ۴۱۱۱۱۴۶۵۵۷۳۱۴     –     کدپستی: ۴۱۳۶۹۵۳۳۳۳

 

 

Share