5 ماه حقوق معوقه داریم اما به یکباره گفته اند دیگر نیایید

قطع همکاری آبفای گیلان با ۴ نفر از رانندگان استیجاری پس از ۱۵ سال!

رانندگان استیجاری با بیان اینکه بیش از ۱۵ سال سابقه کاری دارند، اظهار کرده اند: رئیس اداره نقلیه شرکت به یکباره به آنها اعلام کرده که به دستور مهندس غیاثی مدیرعامل آبفای گیلان دیگر به آنها نیازی نداشته و حق حضور در اداره آبفا را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چهار تن از رانندگان استیجاری آب و فاضلاب گیلان در تماس با دیارمیرزا از اعلام پایان همکاری خود با این شرکت خبر داده‌اند.

این رانندگان با بیان اینکه بیش از ۱۵ سال سابقه کاری دارند، اظهار کرده‌اند: رئیس اداره نقلیه شرکت به یکباره به آنها اعلام کرده که به دستور مهندس غیاثی مدیرعامل آبفای گیلان دیگر به آنها نیازی نداشته و حق حضور در اداره را ندارند.

این رانندگان استیجاری شرکت “تدبیر کیان شایق” که نام آنها نزد دیارمیرزا محفوظ است؛ اعلام کرده‌اند که ۱۵ سال راننده ستاد آبفا بوده‌اند و مهرماه هم که به پایان برسد ۵ ماه حقوق معوقه دارند که به آنها پرداخت نشده است اما حالا از کار هم بیکار شده‌اند.

یکی از رانندگان در تماس با دیارمیرزا اظهار کرده که شرکت به بهانه تعدیل نیرو عذر آنها را خواسته و به نگهبانی هم دستور داده که مانع از ورود آنها شود، اما اگر شرکت آبفا تمایل به تعدیل نیرو دارد چگونه است که از سال پیش تعدادی راننده جدید آمده‌اند؟!

گفتنی است طرح ساماندهی کارکنان دولت سال‌هاست که مطرح شده اما علی‌رغم تلاش مجلس یازدهم به نتیجه نرسید تا ما شاهد عدم امنیت شغلی کارکنان شرکتی و قراردادی باشیم!

Share