امام جمعه رشت؛

در تراز مردم برای گیلان کار نشده است | پسماند زندگی را بر مردم تلخ کرده

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: این استان نیازمند خدمات است، همیشه نباید سیاهی‌ها را ببنیم و از کاستی‌ها گله کنیم در گیلان در تراز مردم ما کار نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان اظهار کرد: ۴۵ سال از انقلاب می‌گذرد جمهوری اسلامی روز به روز قدرتمند می‌شود زیرا راهبرد دارد و دارای اصول و مبانی است.

وی گفت: دشمنان انقلاب بدانند انقلاب اسلامی مانا و ماندگار است و زیرا بر گرفته از مبانی اسلامی است.

فلاحتی افزود: از استاندار قبلی دکتر عباسی تشکر می‌کنم که در حد بضاعت خود کارهای مناسبی برای گیلان انجام دادند.

وی گفت: گیلان واجد نیروهای توانمندی در همه عرصه‌ها است که ان شاالله در ادامه راه باید کشف شوند و به کار گرفته شوند. این استان نیازمند خدمات است، همیشه نباید سیاهی‌ها را ببنیم و از کاستی‌ها گله کنیم در گیلان در تراز مردم ما کار نشده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مشکلات استان باید با اولویت دیده شود، افزود: اولویت‌ اول شامل مسئله محیط زیست است که ۴۰ سال یا توجه نشد یا با ایما و اشاره توجه شد.

فلاحتی تصریح کرد: پسماند گیلان در شرایطی قرار گرفته که زندگی را بر مردم تلخ کرده است. دو روخانه‌ای که از مرکز شهر عبور کرده، شیرابه‌ها به رودخانه و بعد از آن به تالاب و سپس به دریا ریخته می‌شود.

وی در مورد تغییر کاربری‌ها گفت: این تغییر کاربری‌ها به بدنه کشاورزی آسیب زده است و باید برنامه مدون در این زمینه ایحاد شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در بین مسولان استان وفاق خوبی وجود دارد، گفت: به اشتغال‌ نخبگان باید ویژه توجه شود.

دکتر هادی حق‌شناس امروز به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی شد.

Share