مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان

رتبه شهرداری شلمان درجه چهار است | باید حافظ آبروی یکدیگر باشیم

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر یدواحده باشند، تصریح کرد: رتبه شهرداری شلمان درجه چهار است و در سال گذشته پنج میلیارد تومان به حساب این شهرداری از منابع دولتی واریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان لنگرود، مدیرکل دفتر شوراها و اموری شهری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی؛ ایمان محمدپور نیک بین به عنوان شهردار جدید شلمان معرفی شد.

خداداد قنبرزاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان امروز در مراسم معارفه شهردار شلمان در گلزار شهدای شلمان با بیان اینکه کار کردن با حرف زدن متفاوت است غیر از اینکه نسبت به راه و اندیشه‌ای مقدس عهد و پیمان داشته باشیم، اظهار کرد: کسی که یک مسئولیت را بر عهده می‌گیرد متوجه می‌شود که رعایت کردن همه حق و حقوق انسان‌ها و رعایت همه ابعاد چقدر سخت است ولی اگر نسبت به آرمان‌ها و شهدا وفادار و پایبند باشیم آن‌ها نیز به ما می‌توانند کمک کنند.

وی با بیان اینکه شهدا خونشان را در راهی دادند که ما بتوانیم موفق شویم، گفت: از اول دنیا حق و باطل وجود داشت و ما باید سعی و تلاش کنیم که در راستای اهدافی که شهدا گام برداشتند اقدامات اساسی را برای آسایش مردم انجام دهیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با تاکید بر اینکه باید حافظ آبروی یکدیگر باشیم، بیان کرد: اگر به مردم و معتمدین شهر اعتماد کنیم آن‌ها نیز به مسئولین کمک می‌کنند و بسیار از مشکلات با همین تعامل و اعتماد فی مابین حل می‌شود.

قنبرزاده با بیان اینکه مردم از طریق انتخابات شوراها، سرنوشت شهرخودشان را در مدت مشخص تعیین می‌کنند، افزود:  یک مدیریت واحد شهری به همه ابعاد مختلف حوزه تحت مدیریت خود توجه دارد و باید آسیب‌ها و قوت‌های شهری را شناخت و براساس آن برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لنگرود یکی از شهرستان‌ها با زمینه اقتصادی بوده و بعضا با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است، گفت: شورای شهر رابط بین مردم و مدیریت شهری است و مردم را محرم خود دانسته و در مدت مشخصی به مردم گزارش دهند که چه کارهایی صورت گرفته است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر یدواحده باشند، تصریح کرد: رتبه شهرداری شلمان درجه چهار است و در سال گذشته پنج میلیارد تومان به حساب این شهرداری از منابع دولتی واریز شد و واریزی مربوط به ارزش افزوده و مالیات که در سال گذشته برای شهرداری شلمان واریز شد سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری نیز از محل مالیات و ارزش افزوده ۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری شلمان واریز شد، افزود: از سازمان شهرداری‌ها نیز طی پنج ماه نخست سال جاری حدود ۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری شلمان واریز شد که پیش بینی بودجه شورای شهر سی میلیارد تومان است که اگر تناسبی گرفته شود واریزی‌های دولت به حساب شهرداری شلمان نیز قابل توجه است و اگر شهرداری و شورا بیشتر همت کنند بودجه سال را به راحتی می‌توانند محقق کنند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share