فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

دستگیری عامل آتش‌سوزی منزل مسکونی در لنگرود | تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد

ارسلان صبح زاهدی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی عامل آتش‌سوزی عمدی یک منزل مسکونی و از دستگیری متهم ۲۳ ساله در این خصوص خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی عامل آتش‌سوزی عمدی یک منزل مسکونی و از دستگیری متهم ۲۳ ساله در این خصوص خبر داد.

سرهنگ «ارسلان صبح زاهدی» در تشریح این خبرگفت: در پی وقوع یک  مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد، آتش‌سوزی به صورت عمدی بوده که ماموران پیگیر دستگیری عامل این آتش‌سوزی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ چاف و چمخاله با انجام اقدامات ویژه پلیسی در نهایت متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود تصریح کرد: متهم ۲۳ ساله به ایجاد حریق منزل مسکونی اقرار کرده که تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

سرهنگ صبح زاهدی در پایان تاکید کرد: حفظ  امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

Share