با شهادت نصرالله، جهان بیدارتر می شود

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در پی شهادت سید مقاومت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله القاصم الجبارین

شهادت مظلومانه‌ سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشود.

رژیم خونخوار و پلید صهیونیستی بار دیگر و در ادامه جنایات خونبار خود، دست به جنایتی بزدلانه زد و دست پلید ظلمت از آستین صهیونیستم جنایتکار بیرون آمد و مبارز و مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از همرزمان ایشان را به شهادت رساند و جنایتی دیگر در کارنامه سیاه استکبار جهانی ثبت کرد.

مهمترین پیامی که باید از ایران به جهان مخابره شود پیام مقاومت است. امت اسلامی ایران در کنار لبنان و در کنار حزب الله است و حمایت همه جانبه از حزب الله را بر خود فرض می داند. ما مردن را هلاکت نمی دانیم، ملاقات خدا می دانیم و شهادت را فوز عظیم و حیات دائم می دانیم و جبهه مقاومت با مشق شهادت دفتر پیروزی را ورق می‌زند لذا فرماندهان و رزمندگان مقاومت از شهادت استقبال می کنند.

با شهادت نصرالله، جهان بیدارتر می شود. حزب الله باید زنده بماند و زنده ماندنش با ریختن خون سید مقاومت قطعی شد. باذن الله خون این سید بزرگوار موج بیداری در جهان اسلام براه خواهد انداخت و چون سیل رژیم صهیونیستی را به زباله دان تاریخ خواهد برد، چرا که خون بر شمشیر پیروز است.

همچنان که امام خمینی (ره) در شهادت شهید مطهری فرمود: ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.

اینجانب به نوبه خود فقدان این بزرگان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مد) و تمامی آزادگان عالم تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات را از ایزد منان خواستارم.»

Share