جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

خون سید مقاومت ریشه‌های استکبار و رژیم صهیونیستی را می‌خشکاند

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز به درختی تنومند با ریشه‌های مستحکم تبدیل شده است، گفت: جبهه مقاومت امروز به یک درخت تنومند با ریشه‌های قرص تبدیل شده و به فضل خدا این درخت ریشه استکبار و رژیم صهیونیستی را خشک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی علیه‌السلام امشب در یادواره شهدای بخش اطاقور شهرستان لنگرود در مسجد جامع این اطاقور با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی اظهار کرد: به پیشگاه امام عصر و رهبر معظم انقلاب و به همه آزادگان و مسلمین جهان تسلیت گفت زیرا شهادت سید مقاومت ضایعه بزرگی است.

وی با بیان اینکه خط مبارک جهاد و شهادت در راه خدا از قیام آبی عبدالله الحسین علیه‌السلام جانی دوباره گرفت، گفت: شهادت سید مقاومت اکنون تلاطمی در جبهه حق ایجاد کرد و این امر تا ظهور حضرت مهدی (عج) گسترش خواهد یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با تأکید بر نقش شهدا در احقاق حق جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی افزود: شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با شهادت خود طلوعی دوباره کرده و خروشی در جبهه اسلام ایجاد می‌شود که نتیجه آن ان‌شاءالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

غیب‌پرور با اشاره به یک‌عمر مجاهدت سید حسن نصرالله در راه مبارزه با کفار و استکبار بیان کرد: سید حسن نصرالله نزدیک به ۳۰ سال ایستادگی و مقاومت کرد و وقتی یارانش را به شهادت رساندند این شهید بزرگوار مثل کوه استوار بود و امروز با شهادتش پاداش یک‌عمر مجاهدت خود را گرفت.

وی با مضحک خواندن ادعاهای استکبار در خصوص منزوی شدن جبهه مقاومت تصریح کرد: امروز روز شادی آل زیاد و آل مروان است ولی طبق سنت الهی خون شهید گم و پایمال نمی‌شود ملت ایران و لبنان و جبهه مقاومت با این شهادت‌ها استوارتر می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع)، ساعات بعد از شهادت سید حسن نصرالله را یادآور ساعاتی بعد از شهادت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی دانست و گفت: بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در دل ما یک اضطرابی ایجاد شد ولی استواری و فرمایشات مقام معظم رهبری دل مسلمین را محکم‌تر کرد به‌طوری که هسته‌های مقاومت بعد از شهادت ایشان مستحکم‌تر شد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز به درختی تنومند با ریشه‌های مستحکم تبدیل شده است، افزود: جبهه مقاومت امروز به یک درختی تنومند با ریشه‌های قرص تبدیل شده است و به فضل خدا این درخت ریشه استکبار و رژیم صهیونیستی را خشک خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به فقدان عظیم سید حسن نصرالله برای جبهه مقاومت بیان کرد: هر شهادتی دل ما را داغدار می‌کند و اکنون شهادت سید حسن نصرالله نیز ما را داغدار کرد ولی این خط مبارک و مقاومت باقیست و جبهه مقاومت نمی‌لرزد و محکم و استوار خواهد بود زیرا این کلام خدای متعال است.

Share