کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا؛

محور مقاومت و حزب‌الله لبنان با تاکتیک‌های جدید ضربات کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد

کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا با اشاره به تداوم حملات حزب‌الله علیه سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: محور مقاومت و حزب‌الله لبنان با تاکتیک‌های جدید ضربات کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن هانی‌زاده کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به استحکام ساختاری حزب الله لبنان در مقابله با رژیم صهیونیستی گفت: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اثر روانی بسیار بالایی بر روی ملت‌های مسلمان منطقه باقی خواهد گذاشت.

وی افزود: سید حسن نصرالله یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های مبارز اسلامی منطقه در طول چهار دهه اخیر است که محبوبیت بسیار بالایی دارد.

کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا با اشاره به ابعاد شخصیتی سید حسن نصرالله تصریح کرد: نقش مدیریتی و فرماندهی سید حسن نصرالله در هدایت محور مقاومت بسیار بالا بود ولی بااین‌حال شهادت ایشان چندان تأثیری روی شرایط میدانی نخواهد گذاشت.

وی افزود: علت این است که محور مقاومت و حزب‌الله لبنان قائل بر اشخاص نیست بلکه باعث خواهد شد که حزب‌الله و محور مقاومت به‌صورت منسجم و یکپارچه در تقابل با رژیم صهیونیستی قرار بگیرند.

هانی‌زاده در ادامه با بیان اینکه اکنون شورای رهبری حزب‌الله لبنان درصدد تعیین یک دبیرکل جدید است، خاطرنشان کرد: شرایط الان به‌گونه‌ای است که علی‌رغم شرایط روحی حزب‌الله و مقاومت تقابل با رژیم صهیونیستی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و موجب خواهد شد فرماندهی جدید پرچمی را که در دست شهید سید حسن نصرالله بود را به دست بگیرد و هدایت و فرماندهی را باقدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: این ترورها نقص قوانین بین‌الملل است که رژیم صهیونیستی مرتکب شده و محور مقاومت ضربات سختی را به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد و این رژیم تاوان سختی را خواهد پرداخت.

کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا با اشاره به تداوم حملات حزب‌الله علیه سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: اکنون جنگ وارد مرحله حساسی شده و بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود. چرا که رژیم صهیونیستی یک جنایت بسیار بزرگ را مرتکب شد لذا هم محور مقاومت و هم حزب‌الله لبنان با تاکتیک‌های جدید ضربات کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

وی افزود: در حقیقت این مسئله موجب خواهد شد تا جنگ فراگیرتر شده و به مرحله حساس و تعیین‌کننده‌ای برسد که چه‌بسا رژیم صهیونیستی به سایر کشورهای محور مقاومت نیز حمله کند. در آن صورت جنگ از کنترل بازیگران بین‌المللی نیز خارج خواهد شد.
Share